live with less

Live with less

74HW czasopiśmie Elle tzw. Efekt Celine, a u mnie Live with less. Od kilku miesięcy postanowiłam zmienić swoje życie zaczynając od ubrań a kończąc na zdrowym trybie życia.

Kiedy otworzyłam swoją szafę widziałam przeważnie takie same rzeczy, t-shirty, jeansy i bluzy. kupowałam to  co mi się podobało ale nie zwaracałam uwagi na to, że mam juz takie ubraniaw swojej szafie. Kiedy w końcu to sobie uśwaidomiłam postanowiłam rozpocząć swoje zmiany właśnie tam. Teraz kupuje z głową, przed każdymi zakupami robię sobie checklistę. Oczywiście pozwalam sobie na szaleństwa, bo bez nich byłoby nudno, ale niezbyt często tylko wtedy kiedy dana rzecz naprawdę mnie urzeknie, jest unikatowa. Dzięki temu moja szafa teraz jest w naprawde dobrej kondycji. Zastanawiam się też nad sprzedażą ubrań których już nie noszę.

Dalej przechodząc do wnętrz. Tego lata wkońcu doczekałam się remontu pokoju. Długo zastanawiałam się nad doborem koloru ścian, w jakim stylu go użądzić. Miałam mnóstwo pomysłów: styl francuski, retro, skandynawski. W końcu połączyłam wszystko i podzieliłam przez pół. Wyszło minimalistycznie. Białe ściany zamieniłam na jasny, ciepły krem. Dodałam białe, proste meble, gołąbkowe krzesło w stylu retro i złote dekoracje ( ale w malej ilości ). Wiem, że prawdziwy minimalizm jest jeszcze bardziej surowy, ale chyba nie jestem aż taką minimalistką.

Nuts & chocolate

Moje nawyki żywieniowe też zmieniłam (jem mniej słodyczy ;p) ale tak na serio, poprostu postawiłam na zdrowszą żywność. Małymi krokami zaczynam także ćwiczyć. Czyli wszystko idzie w dobrym kierunku.

Podumowywując, mniej znaczy więcej. Kupujcie z głową, mniej a mądrzej. poczujecie się o wiele lepiej.

Live with less!! – to od niedawna moje motto 😉 A oprócz tego także nowa seria na mojej stronie, będą to inspiracje, nowości i moje przemyślenia na temat życia w minimalzimie ale z maximum przyjmności.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

