shoes

Sneakersy naszych marzeń

Wiosna już na całego, a my zaczynamy myśleć już o lecie i o tym jak nasze ciało bedzie wyglądać. Aby nie martwić się o to w czerwcu, proponuję już teraz zacząć ćwiczenia np. biegi. Chociaż jak wiemy najlepiej ćwiczyć przez cały rok. Przedstawię wam kilka propozycji obuwia sportowego. A jeśli już takie masz to postaw na bardziej casualową wersję do biegania po mieście, na spacer ze psem. Wybrałam kilka najciekawszych jak dla mnie par sneakersów.

sneakers

Od samej góry mamy Adidas Originals Stan Smith w przepięknej wersji baby blue. Dalej mamy Nike Air Max, chyba już bardzo dobrze znane. Kolejne są Nike Free5.0 idealne go biegania. New Balance 574, sama mam te buty i musze przyznaż, że są bardzo wygodne i leciutkie.

sneakers

Skechers to malo znana marka na polskim rynku, ale powoli się to zmienia. Zastanawiam się nad kupnem jednej pary, może nie koniecznie tej tutaj, ale może takie wsuwane. Nie jestem jeszcze zdecydowana, ale jeżeli ktoś jest zainteresowany to znalazłam je do kupienia w polskim sklepie internetowym :butydlakazdego.pl Kolejnie mamy Nike Zoom, które naprawdę przykuwają wzrok. Następnie Le Coq Sportif, kompletnie nie znam tej firmy ale urzekły mnie buty. I druga para Nike Air ale w wersji Ultra City.

To wszystko, mam nadzieję, ze coś wam sie spodobało. Ja mam kilka faworytów i choć na codzień nie chodzę w sportowych butach, ponieważ nie dokońca są w moim stylu, to lubie mieć parę sportowych butów.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

