akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczymy!

picjumbo.com_HNCK2304

Od dawna ( czyli 3 miesiące) powtarzam sobie, że zaczę ćwiczyć. Jednak nie wychodzi mi to, nie mam motywacji ale teraz mam was a wy macie mnie. Możemy pomóc sobie nawzajem. Ciekawi szczegółów? Przedstawię wam dzisiaj 3 ćwiczenia by Simone de la Rue, które niby mają działać cuda. Zobaczymy jak to będzie, ale zawsze lepiej jest robić coś niż nic.

1) na smukłe nogi

Ukleknij na macie. Oprzyj się na dłoniach, nogi wyprostuj w kolanach i unieś wysoko pięty. Na zmianę prostuj i uginaj kolana.  3 serie po 20 powtórzeń.

2)na jędrne pośladki

Taka sama pozycja jak w ćwiczeniu wyżej. Podciągamy nogę do klatki piersiowej i wracamy do pozycji wyjściowej, a następnie robimy wymach. 20 razy na 1 nogę.

3)płaski brzuch i mocne ręce

Potrzebujesz piłki i ciężarków 1kg. Usiądz na macie ze złączonymi nogami, ugięte kolana, piłkę połóż pod plecy. Weź do ręki ciężarek. Odwiedź ręce od boków, unoś je wyprostowane i mocno napinaj mięśnie brzucha. 20 powtórzeń.

I co wchodzisz w to? Przez 30 dni robimy takie same ćwiczenia, u mnie co drugi dzień ale jeśli jest ci ciężko na początku możesz rozłożyć sobie ćwiczenia na mniej dni. na stronie pojawił się także specjalny licznik, który odmieża dni do ukończenia challengu.

Aha, jeszcze jedno post Akcja ćwiczyMY, będze pojawiał się na mojej stronie co jakiś czas jako motywacja do dalszej pracy nad swoim ciałem. 😉

Zwykły wpis

One thought on “Akcja ćwiczymy!

  1. Pingback: Akcja ćwiczyMY #2 | INDESCRIBABLE

Skomentuj

