przegląd

PRZEGLĄD/ krem do rąk

Wiem, że kremujemy nasze ręce rzadko, a często nawet o tym zapominamy. Ale pora to zmienić. Raczej nie mam problemu z suchymi rękami w czasie zimy, ale teraz moja skóra na dłoniach domaga sie nawilżenia. Nie wiem o co chodzi! Zaczęłam więc regularnie je kremować. A dla was mam kilka kreów do rak, które warte sa uwagi. Sama uzywam teraz kremu do rąk z Ziaji z kaszmirem.

31577d4fb4e468ab4018d96b7982b766

Ale slyszałam także o innych kremach, które myślę, że sprawię sobie w przyszłości:

e5c46fbed03bb1ab6014523559385031 P

A co wy mi polecacie?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

