kulturalnie

Kulturalnie

Ok, kolejna seria, proszę nie krzyczcie 😉 Ja to wiem, że pewnie z czasem się w tym pogubię ale na razie dobrze mi idzie, a  nie moja wina, że uwielbiam wymyslać nowe kategorie/serie. A więc tutaj będziecie się mogły dowiedziec jakie są moje ulubione filmy, seriale, książki (ooo… uwielbiam czytać) i jakiej muzyki słucham.

Film

„Paper towns”/”Papierowe miasta” – okej, wiem ten film jeszcze nie jest dostępny w kinach, ale będzie. A chciałam o nim napisać bo ostatnio o nim głośno z racji tego, że niedawno ukazał się trailer. Jak wiecie (a może nie) jedą z głównych roli będzie grała modelka Cara Delevingne. Dość sceptycznie do tego podeszłam, choć bardzo lubię Carę, ale nie byłam pewna jej talentu aktorskiego. Jenak po obejrzeniu trailera, muszę powiedzieć, że chyba przejdę się na premierę ( w Polsce 31 lipca 2015). jestem bardzo ciekawa tego filmu, zwłaszcza, że jest to ekranizacja książki Johna Greena o tym samym tytule. Trzymam kciuki, żeby był dobry

tumblr_nk0v7r6Wy01sjhtm9o1_500

„American sniper”/”Snajper” – tylko jedno wow… nie byłam przekonana co do tego filmu, bałam się, ze będzie zbyt historyczny i poprostu nudny. Jednak jak tylko się zaczął, wciągnął mnie całkowicie. Nie oderwałam ani na chwilę wzroku. Film opowiada historię amerykańskiego żołnierza, jest to biografia. Powiem tak, na początku można sie domyslić jaki będzie koniec, ale to w jakim napięciu ogląda się ten film, z zaciekawieniem, z niepewnością co wydarzy sie za chwilę. Po prostu musicie obejrzeć!!

Książka

Hopeless i Losing Hope by Colleen Hoover – cudowna historia Sky opisana z dwóch perspektyw (Hopeless – ona jest narratorem, Losing Hope – historię opisuje Holder). Ogólnie książka opisuje hsitorię dziewczyny o imieniu Sky, która poznaje prawdę o swojej przeszłości. Z dnia na dzień jej życie wywraca się do góry nogami. Nie wie komu może ufać, a kto jest dla niej tylko zagrożeniem.Oczywiście nie brakuje także wątku miłosnego. Naprawdę polecam przeczytać dwie książki, pomimo, że jest to ta sama historie. Obie bardzo dobrze się dopełniają i wypełniają pewne luki w informacjach.

tumblr_nlwv03M8c61qb9zz3o1_500tumblr_nk2j7rzvaK1sdqgyuo1_500

Muzyka

Kanye West ft. Paul McCartney – Only one

30 seconds to Mars – Do or Die

OhWonder – Body Gold

Hozier – Someone New

Mam nadzieję, że znalazłyście coś ciekawego i poznałyście troche bliżej mnie.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

