inspiration, shoes

Spring/Summer’15 – shoes

Dzisiaj trochę o obuwiu, na które moim zdaniem warto zwrócic uwagę tej wiosny/lata.

1.Gladiatorki

Spotykam się jeszcze z nazwą rzymianki, ale nazwa nie ma znaczenia, bo sandały są po prostu przepiękne. Oczywiście trochę nam zejdzie na założeniu ich ale dla efektu warto. Udało mi się znaleźć kilka naprawdę ładnych par. Sama nie wiem, czy kupie sobie takie, choć chodzą mi po głowie gladiatorki  na obcasie.

l

2. Mokasyny na grubej podeszwie

Widzialyście może moje zdjęcie na Twitterze, na którym pokazywałam wam dwie pary butów. Otóż dokonałam wkońcu wyboru, postawiłam na białe mokasyny z delikatnymi srebrnymi przetarciami i na grubej białej podeszwie. Ach, cieszę się, że są moje. Jeśli chcecie wiedzieć, to kupiłam je na stronie butydlakazdego.pl (post nie jest sponsorowany 😉

l (1)

3.Sandały w stylu birkenstock

Dla niektórych najbrzydsze buty świata, a dla innych idealne połączenie wygody i piękna.Ja chyba jestem w tej drugiej grupie. Czaję się na takie buty na lato, ale zobaczymy.

l (2)

4.Kolorowe sztyblety

Idealnie sprawdzą się na zimne, deszczowe wiosenne dni, a dzięki kolorom ożywią trochę naszą stylizacją. Mnie szczególnie w tym roku urzekł kolor baby blue i gołąbkowy.

l (3)

To tyle z wiosennych trendów.

Co najbardziej wpadło wam w oko?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

