live with less

Live with less – życie bez telewizora

74H

Nadal się zastanawiam, czy powinnam była wprowadzać ten temat i podpisywać go kategorią „LwL”. Nie jestem do tego przekonana, bo telewizor nie jest wyzancznikiem minimalizmu do jakiego dążę. I jest to tylko i wyłącznie moja inicjatywa. jednak chciałabym się z wami tym podzielić, ponieważ od pewnego czasu zauważyłam, że telewizor jest dla mnie zbędny. Jeśli mam ochotę na film lub serial, oglądam go online. Za niedługo (no w sumie to jeszcze rok) będę mieszkać sama i doszłam do wniosku, że nie potrzebuję kupować telewizora.

Dlaczego?

Nie wiem, tak po prostu. Nie mam ochoty oglądać filmu z 20 minutowymi reklami. Nie lubię reklam, bo uważam, że pomimo tego, że to my dokonujemy wyboru podczas zakupów, oddziaływowują one jednak na naszą podświadomość.  Moge ogladać, co chcę i kiedy chcę.

Tak więc jestem ciekawa ile z was też potrafi żyć bez telewizji?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

