przegląd

PRZEGLĄD/ maseczki i maski do włosów

Do lata już niedaleko dlatego trzeba przygotować się na jego nadejście.Dzisiaj zajmiemy się włosami. Osobiście uważam swoje włosy za swój atut, są grube, gęste i silne. Jednak nie dawno mialam z nimi nie mały problem, zaczęły mi wypadać i to w dużych ilościach. Znalazłam jednak na to sposób – maskę Biovaxz aloesem. Naprawdę mi pomogła, moje włosy juz tak niewypadają. Poleciłam ja mojej koleżance, ona kupiła do włosów blond i jest ona jej hitem.

6105d87bc371d1848916c7a36df4cfed_3

Inne maski, które mogę wam polecić:

Aussie-Frizz-Remedy-3-Minute-Miracle-Deep-Treatment-187229 dove-odżywka-do-włosów-oxygen-moisture-250ml 3600541594227-garnier-fructis-300ml-geste-i-zachwycajace lbiotica-biovax-keratyna-jedwab-maseczka maska_keratin maskazaloesem_zps2637c883 nivea-proizvodi-za-negu-i-stilizovanje-kose-long-repair-maska

Jakie maski wy polecacie?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

