kulturalnie

Kulturalnie #2

FILM

„Fast&Furious7” – można powiedzieć, że wychowywałam się na serii „Szybcy i wściekli”. Dlatego też śmierć Paula Walkera mocno mną wstrząsnęła. Film miał premierę 10 kwietnia, ja jeszcze go nie widziałam, ale muszę jeszcze go dorwać w jakimś kinie. Film opowiada o dalszej historii „rodziny” Toretto. Jestem bardzo ciekawa jak w filmie ukazana jest śmierć Briana O’Conera.

„The Duff” – cóż, coś lekkiego/śmiesznego. taki typowy film dla nastolatków, chcę obejrzeć bardziej dla humoru i relaksu.

„The Riot Club” – muszę przyznać, że ten film ciekawi mnie ze względu na aktorów tam grających ;P (Sam Clafin, Douglas Booth) ale fabuła wydaje się równie interesująca. trochę o angielskich collegach, życiu studentów, hierarchi w społeczeństwie. Prmiera w polsce wypada na 24 kwietnia.

KSIĄŻKA

Chciałabym wam polecić, a raczej powiedzieć o książce Erin Morgenstern „Cyrk nocy”, której recenzję możecie przeczytać tutaj. Oprócz tego chciałam wam powiedzieć, że zaczęłam czytać Paper Town by John Green i możeczie sie spodziewać recenzji za kilka tygodni.

Następnie mam zamiar kupić sobie książkę związaną z modą, jeśli polecacie jakieś, piszcie w komentarzach.

MUZYKA

Death Cab of Cutie: The Ghosts of Beverly Drive / I will follow you into the dark / Little wanderer

The 1975 – Chocolate

Lily Allen – Little Things

To już wszystko na dzisiaj. Coś was zaciekawiło?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

