tag

That typ of person

Dzisiaj szybki tag, dzieki któremu lepiej mnie poznacie.

Sniadanie, lunch czy obiad? Lunch

Lubisz mleko z płatkami? Tak, uwielbiam, ale dodaję jeszcze łyżkę miodu.

CD’s, radio czy telefon? Telefon

Okno czy kącik w pokoju? To i to, zależy od nastroju, ale raczej okno.

Najpierw myjesz włosy czy ciało? włosy

Zestresowana czy zrelaksowna? Mieszanka, na ogół raczej zrelaksowana, ale coraz częściej pojawia się stres, niestety.

Cierpliwa czy niecierpliwa? Niecierpliwa

Uporządkowana czy roztrzepana? Zależy o co chodzi, na codzień jestem bardzo pokręcona, ale jeśli chodzi o szkołę i stronę, to lubię mieć wszytsko pod kontrolą.

Co chciałaś robić w przyszłości kiedy byłaś dzieckiem? ogrodniczką, fryzjerką, wizażystką, dziennikarką, a raczej redaktorką czasopisma

Lubisz robić pranki czy nie? Lubię pranki, ale sama jestem raczej w tym słaba.

Dobrze ubrana, tak czy nie? Taaaak, zawsze.

Ulubiona rzecz z szafy? swetry, sukienki, buty

Na jakim instrumencie chciałabyś grać? gitara, perkusja

Londyn czy LosAngeles? Londyn. Mam nadzieję, ze kiedys uda mi się zamieszkać na pewien czas w Anglii, niekoniecznie Londynie.

Ulubione święta? Boże narodzenie

Jak duże jest twoje łóżko? Niestety jednoosobowe, ale w wakacjie kupię sobie królewskie. ;p

Spisz z otwartymi czy zamkniętymi drzwiami? zamkniętymi

Ukradłaś kiedyś coś? Nie (szczerze)

Tatuaże albo kolczyki? Nic, ale mam zamiar zrobić sobie tatuaż, jeszcze nie wiem kiedy.

Uśmiechasz się na zdjęciach? Tak, ale nie na każdych

Musiałaś kiedyś siku w lesie? Tak ;p ( wiecie, że Connor Franta – bo to on jest twórcą tego tagu, ma bujną wyobraźnię )

Koncert czy park tematyczny? koncert

Muzyka czy książki? Nie jestem w stanie wybrać. Książki kocham ,a bez muzyki nie jestem w stanie żyć.

Wyobraźnia czy rzeczywistość? rzeczywistość

Pierwszy koncert? Nie miałam jeszcze okazji byc na żadnym koncercie, ale muszę się w końcu wybrać.

Listy czy email? Email, ale marzę dostać list miłosny ;p

Mówisz w innych językach? Uczę się języka angielskiego i niemieckiego, mogę powiedzieć, że jestem na poziomie średnim do dobrego.

Słodki czy słony? słodki

Potrafisz zwinąć swój język w rurkę? tak

Potrafisz dotknąć językiem swojego nosa? nie

Potrafisz gwizdać ? nie

Wierzysz w duchy? nie

Wierzysz w kosmitów? Chyba tak, no bo chyba nasza palneta nie może być jedyną zamieszkaną planetą w wszechświecie.

Mam nadzieję, że miło spędziłyście czas.

Prosze piszcie swoje odpowiedzie w komentarzach.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

