akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczyMY #3

28. kwitnia skończyłyśmy nasz miesiąc ćwiczeń. Gratulacje dla was !! Dzisiaj kolejna dawka ćwiczeń. Trochę ich więcej, ale w was wierzę.

1. Stań w delikatnym rozkroku. Ręce unieś na wysokość łopatek pod kątem prostym. Nastepnie wyciągnij jedną rękę do góry i wróć do pozycji wyjściowej. 10x jedna ręka

2.Stań w delikatnym rozkroku. Ręce zgnij w pięść na wysokości klatki piersiowej. Nastepnie podnieś lewe kolano do prawego łokcia i tak na zmianę. 10x jedna ręka

3.Zrób mostek. Kolejnie wyprostuj jedną nogę i delikatnie ugnij rękę w łokciach. 20x

4.Połóż się brzuchu. Nastepnie podnieś się na rękach i palcach u nóg. Kolejnie zginaj lewe kolano do prawej strony, na zmianę. 10x na jedną nogę

5.Usiądź. rece oprzyj na ziemi a nogi lekko podnieś. Przyciągaj do siebie kolana i brzuch. Tworząc tzw. literę V. 20x

6.Taka sama pozycja jak w poprzednim ćwiczeniu, ale teraz ręce spleć w pięść i obracaj się na boki, dotykaj nimi ziemi. 10x na jedną stronę

7.brzuszki 20x

8.brzuszki do nogi 20x

9. połóż się na ziemi. Nogi unieś w tzw. świecę i kręć delkiatnie koła. Po 10 kółkach zejdz trochę niżej i rób tak dopóki twoje nogi nie znajda się tuż nad ziemią.

To wszystkie ćwiczenia, mam nadzieję, że będziecie wytrwałe. Zobaczymy się w kolejnym poście z motywacjami. Do wakacji już tylko 2 miesiące!!

Laura

Reklamy
Zwykły wpis

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s