przegląd

PRZEGLĄD/ bb/cc cream

Latem, kiedy robi się cieplej nie mam ochoty nosić ciężkich podkładów, dlatego przestawiam się na bb kremy. Wiem, że wersja europejska różni się od tj oryginalnej azjatyckiej jednak mimo to, niektóre są naprawdę dobre.

Maybelline Dream Fresh bb cream (wersja różowa)
Nie jestem zbyt zadowolona z jego działania. Ledwo co przykrywa delikatne przebarwienia. Był bardzo ciemny, choć sie nie odcinał. Poza tym nie przyjemnie pachniała alkoholem.

Miss Sporty Morging Baby !bb cream matte
Jest to mój aktualny krem bb. Kupiłam go wczoraj więc trudno mi cokolwiek o nim powiedzieć. Dobrze matuje, z moją tłustą cerą, wytrzymał 5/6h. Słyszałam, że czasami zmienia kolor na pomarańczowy, u mnie na szczęście nie. Lekko wyrównuje koloryt cery, jak dla mnie krycie jest wystarczające.

morning-baby-bb-matte-light-gallery-image_0

Dalej pokażę wam bb/cc kremy, które nie miałam, ale są polecane w blogosferze.

  • Loreal Nude Magique BB Cream

nude-magique-bb-cream-light

  • Bourjois 123 Perfect CC Cream

123_perfect_cc_cream

  • Sleek CC Cream

96083147-1

  • LilyLolo BB Cream

021

Który już miałyście?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

