tag

Albo albo TAG

1.Wolisz czytać trylogie/serie czy powieści jednotomowe?
Uwielbiam serię „Dary anioła” co wskazuje na to, że wybiorę książki wielotomowe.

2.Wolisz czytać tylko autorki czy autorów?
Nie mam rzadnych uprzedzeń, ale patrząc na mój zbiór, wybieram autorki.

3.Wolisz kupować tylko w Empiku czy przez strony internetowe?
Strony internetowe, w Empiku bardzo często mają wyższe ceny.

4.Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone na serial?
Nie wiem, jeżeli książka ma więcej niż 3 tomy to myślę, że ciekawszy będzie serial. Ale takie jednotomówki zdecydowanie zekranizowane.

5.Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
5 książek tygodniowo. No bo sami pomyślcie czytacie najciekawszy fragment w książce, już macie rozwiązać zagadkę, a tu koniec 5 strona!!

6.Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Powiem tak, do napisania książki sie nie nadaję, niestety. jedyne co mogę pisać to scenariusze. Więc wolę być profesjonalnym recenzentem.

7.Wolisz czytać 20 ulubinych książek w kółko czy sięgać po nowe?
Siegać po nowe, nigdy nie przeczytałam po raz drugi ksiązki. Oczywiście czytałam wybrane fragmenty, które są mega zabawne albo chwytają mnie za serce, ale nigdy całej książki.

8.Wolisz nyć bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawcą książek ze wzgledu na to, że ma dostęp do najnowszych książek.

9.Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza tym?
Ulubiony typ literatury, chociaż jest dośc niesprecyzowany.

10.Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy e-booki?
Książki papierowe są najlepsze!! Czytam e-booki, bo są bardzo wygodne w czasie dojazdu do domu itp. ale zawsze na zawsze książki papierowe. Mhh… ten zapach… czy tylko ja tak mam, że książki kojarzą mi się z r.óznymi zapachami i jak poczuję go gdzieś indziej od razu przypomina mi się fabuła??

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

