lets talk about it

Let’s talk about it: pewność siebie

Chciałabym poruszyć temat pewności siebie ponieważ jest on dla mnie bardzo ważny. Od małej dziewczynki byłam bardzo nieśmiała. Co sprawiło, że spotkało mnie wiele nie przyjemnych sytuacji. Jednak zaczęłam z tym walczyć, ponieważ sama widziałam ten problem. I tak z roku na rok było coraz lepiej. Teraz nie jestem już tak skrępowana w kontaktach miedzyludzkich, ale osiągnęłam to długotrawłą pracą.

tumblr_no0lb42vFr1rprhpmo1_1280

 Znam bardzo wiele osób, które wmawiają sobie, że są grube. Niestety nie potrafią one dojrzeć piękna swojego ciała. Na szczęście nie miałam nigdy kompleksów z powodu mojej figury, chociaż nie wyglądam jak supermodelka. Problem pojawia się wtedy, kiedy osoby, które są szczupłe wmawiają sobie, że tak nie jest.  jak przekonać ich i uśmiadomić o tym, że wcale nie mają gordzej figury od innych? Bardzo często jest to mega trudne. To w nich musi nastąpić przemiana. Z czasem do części z nich samo dochdzi, że tak naprawdę dobrze czują się w swoim ciele. Ale pamiętajcie, żeby rozmawiać z naszymi bliskimi bo od diet bardzo łatwo przejść do anoreksji.

tumblr_nny78x98W51rprhpmo1_500

A dla tych, które mają problem z zaakceptowaniem siebie, mam radę. Jesli jesteście w domu i akurat macie czas, ubierzcie się w coś w czym bedziecie się czuć kobieco. To nie musi być spódniczka mini ( szczerze, bardzo ich nie lubię). Równie dobrze może być bluza XXL. Ważne, żebyś czuła się piękna i przedewszystkim sobą. Nastepnie zrób sobie makijaż, ale zaszalej, postaw na mocne usta, albo niebieski cień do powiek. Podejdź do lustra i powiedz coś miłego o sobie. Możesz zrobić sobie kilka zdjęć, ale na luzie ;P

tumblr_nnxzd9kt3a1tlgaxfo1_400

Wiem, że na temat pewności siebie można rozmawiać bardzo długo i nie tyczy się ona tylko przykładów, które przytoczyłam, ale myślę, że jeszcze porusze ten temat na moijej stronie.

Jak wy radzicie sobie z nieśmiałością?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

