akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczyMY ! – inspiracje + aplikacja

Hej! Jak zawsze mam dla was motywacjyjne zdjęcia. Mam nadzieję, że walczycie wytrwale. Ale oprócz tego przedstawię wam dzisiaj aplikację, którą używam od bardzo dawna i chcę się z wami nią podzielić a mowa o – PumpUp. Jest to aplikacja na telefon, ja akurat pobrałam ją na Androida. Aplikacja polega na dodawaniu zdjęć waszych ćwiczeń, progresów w ćwiczeniach, zdrowych posiłków itp. Oprócz tego możecie stworzyć wasze własne zestawy ćwiczeń. Możecie także obesrwować osoby, któe są dla was inspiracjami.

tumblr_mzq2jfmf3s1shhe87o1_500 tumblr_nmwudyHjf71r8nj8ko1_1280

Naprawdę jest super !!
Moja nazwa to : laura1307

tumblr_nnyfkx6jno1u3nkj0o1_1280 tumblr_no1wb05mFI1to21oto2_1280 tumblr_no2lc0wYE61tej1xoo1_500


tumblr_no1sijdEvU1sfku6po1_500tumblr_no2l3f3J5Z1u7gq3uo1_500

tumblr_no1zejrj7E1srx7r7o1_500 tumblr_no2lcqk1TF1sfku6po1_500

zdj.tumblr

Znałyście PumpUp już wcześniej?

Laura

Zwykły wpis

One thought on “Akcja ćwiczyMY ! – inspiracje + aplikacja

  1. Pingback: #behealthy – kilka kroków do zdrowego trybu życia | INDESCRIBABLE

Skomentuj

