przegląd

PRZEGLĄD/ rozświetlacze

Kolejny przegląd, tym razem przyjzymy się rozświtlaczom. Jak pewnie wiecie właściwy dobór rozświetlacza jest bardzo ważny. Dzisiaj podam wam kilka przykladów, które powinny sie u was sprawdzić, ale przed zakupem dobrze dobierzcie sobie kolor.

Niedawno sama kupiłam sobie mój pierwszy rozświetlacz. Wcześniej nie byłam do nich przekonana ze względu na moją tłustą cerę, ale musze powiedzieć, że efekt jest naprawdę ładny. A mowa o Make Up Revolution Vivid Baked Highlighter „Peach lights”.

przegląd

Firma Makeup Revolution jest dostępna tylko przez internet. ja swoje zamówienie skladałam na strnie Mintishop.pl. Koszt jednego rozświetlacza to ok. 15zł. Dostepne sa 3 odcienie: Golden Lights, Peach Lights i Pink Lights.

Opakowanie jest plastikowe, ale porządne. Nie ma lusterka i czasami mam problem z otwieraniem, mogliby postawić na coś przy czym nie będę musiała martwić się o moje paznokcie.

Kolor jest naprawdę piękny. Bardzo się bałam tego roświetlacza, niechciałam żeby były w nimw idoczne drobinki. Ma on odcień coś pomiędzy różem a brzoskwinią, jednak kolor ten nie jest bardzo widoczny na twarzy. Nałożony na skórę tworzy ładną delikatną taflę. Niestety zauważyłam, że czasami za bardzo są widoczne drobinki, ale to też zalezy od jakości pędzla jakim go nakładacie. Jeśli chodzi o trwałość, to wytrzymuje on może 3h, więc raczej nie powala.

Polecam dla początkujących, naprawdę dobry roświtlacz za grosze.

Inne rozświetlacze warte uwagi:

  • Sleek zestaw do konturowania

przegląd1

  • Mac rozświtlacz Soft&Gentle

przegląd2

  • Lovely Gold Highlighter

76497_500

Jakie rozświtlacze Wy polecacie?

Laura

Zwykły wpis

2 thoughts on “PRZEGLĄD/ rozświetlacze

  1. Cosmeticgeek pisze:

    Ja zamówiłam sobie jeden rozświetlacz z make up revolution, jednak jeszcze do mnie nie dotarł. Mam nadzieje, ze niedługo go dostane, bo na razie używam tylko rozświetlacza z IsaDora ( dostępna jest paletka, gdzie mamy jeden rozświetlacz, róż i bronzer- nie pamiętam nazwy), nie jestem z niego zadowolona, niestety. Mam nadzieje, ze ten z make-up revolution będzie lepszy. pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    • laureen13 pisze:

      Rozświetlacze z serii Vivid Baked Highlighter z Make up Revolution są naprawdę dobrej jakości jak na swoją cenę, więc myślę, że się nie zawiedziesz 😉

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

