beauty, przegląd

Przegląd / toniki

Bardzo długo uważałam ten kosmetyk za zbędny, ale będą na zakupach postanowiłam w końcu kupić sobie tonik takby wróbować czy się u mnie sprawdzi. Szukając w Internecie przydatncyh recenzji natknęłam się na bardzo wiele notek na temat toniku z Ziaji z serii liście manuka. Osobiście miałam żel do twarzy z tej serii, a pastę oczyszczającą nadal używam i jestem zadowolna. Więc włożyłam go do koszyka z nadzieją, że sprawdzi się u mnie jak inne kosmetyki z tej serii.
image

Na razie nie mogę zbyt wiele o nim powiedzieć, ponieważ stosuję go od 2 dni, ale niedostałam uczulenia, nie wysypało mnie po nim więc jest dobrze. Jak będzie dalej, zobaczymy.
Poniżej przedstawięwam kilka propozycji wartych uwagi.
image

image
Jakie toniki wy polecacie ?
Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

