kulturalnie

Kulturalnie – czerwiec

Czerwiec już się zaczął więc czas na nowy post z serii Kulturalnie. Miłego czytania i oglądania !!

Filmy

LONGEST-RIDE-QUAD

Najdłuższa podróż – dramat, a z wątkiem milosny więc coś dla mnie. Losy dwojga ludzi nieoczekiwanie się łączą, powracają problemy z przeszłości. Robi się ciekawie…
premiera 4. 06.

FEMEN_affiche

Jestem Femen – to już bardziej poważny film. Dotyczy on ukraińskiego kobiecego ugrupowania walczącego o wolność słowa
Premiera 19.06.

Oprócz tego w maju była w kinie na filmie „Chopak  z sąsiedztwa”. naprawdę warty obejrzenia. Szczerze na początku nie byłam zaintersowana tym filmem, ale postanwiłam go obejrzeć. I nie żałuję! Sceny z ostanich 15 min były dosyc drastyczne, ale chyba dzięki nim ten film miał coś w sobie niezwykłego.

Książki

Niestety nie przeczytałam żadnej nowej książki. Ale jestem w trakcie czytania „Czerwona Królowa” by Victoria Aveyard. Więc, na pewno szybko podzielę się z wami moją opinią na jej temat.

Muzyka

Shannon Saunders – Silly Little Things
Room94 – Too Young, Pills
SlimMotion – 4u2Come
Mtns – Salvage

To już wszystko na dziś. Zapraszam na kolejnego posta już jutro od 9:00.

A jakiej muzyki Wy słuchacie?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

