tag

Emoji TAG

Hej dzisiaj kolejny tag. Bardzo mi się spodobał, a taka forma posta też pozwala wam troszeczkę bardziej poznać mnie. Emoji tag polega na przedstawieniu 5 emoji, które najbardziej do nas pasują i wyjaśnieniu dlaczego.

Zapraszam !!

🙂 bardzo normalna buźka, ale pasuje do mnie chyba najbardziej, jeśli kiedykolwiek ktoś zobaczyłby mnie uśmiechającą się tonwłaśnie tak będę wyglądać

😇😈 tutaj troszeczkę oszukam tag bo przedstawię dwie ikoni jako jedną, ponieważ z zewnątrz jestem skromną osobą niczym aniołek, ale kiedy ktoś lepiej mnie pozna odkryje moją drugą stronę bardziej rozrywkową

😴śpioch toja, jak tylko rozpoczną się wakacje pierwsze co zrobię to porządnie się wyśpię

💄👗znowu dwie ikoni, ale chodzi mi tutaj o moją pasję do mody i makeupów, jakby ktoś jeszcze nie zauważył 😉

🎤wbrew pozorom nie jestem bardzo utalentowana muzycznie ale muzyka odgrywa w moim życiu tak ważną rolę, że nie wyobrażam sobie bez niej dnia

Bonusy !!!!

📚 uwiebiam czytać, chociaź teraz mam na to mało czasu, ale za niedługo wakacje, więc planuję nadrobić zaległości

🍲 nie chodzi mi strikte o tą ikonę ale ogólnie o zdrowe jedzenie  które zajmuje coraz ważniejsze stanowisko w moim życiu ( mówię to po tym jak kilka godzin temu jadłam fast fooda …. bez osądów proszę 😉 )

I to już wszystkie emoji, które chciałam wam pokazać.
Napiszcie w kometarzach jakie emoji was opisują.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

