akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczyMY + kilka wyjaśnień

Dzisiaj kolejna dawka motywacji do dalszych ćwiczeń, bo lato zawitało do nas już chyba na dobre.
Tutaj macie linka do ćwiczeń, które obecnie wykonuję: <a href="http:// -> workout’15„>klik

image

image

image

image

image

image

image

image

image
Zdj. Tumblr

I kilka moich wyjaśnień, co u mnie itd…
A więc po pierwsze, jak pewnie mogliście już zauważyć ostatnio moje posty raczej są ubogie w tekst, a to z racji tego, że mam zepsuty komputer i wszystkie notki tworzę na tablecie co jest niezmiernie trudne. Postaram się jak najszybciej temu zaradzić. Myślę, że już w tym tygodniu powinnam mieć dostęp do komputera, ale niczego nie obiecuję.
Ostatnio pisałam wam, że mam Snapchata i chcę wam zrelacjonować festiwal na którym mam być. Niestety z przyczyn losowych nie będę mogła wziąć udziału w tym festiwalu. Jestem zła i smutna, bo na prawdę mi na tym zależało, no ale już nic na to nie poradzę.
Nie wiem czy znacie sklep internetowy butydlakażdego.pl, ja osobiście mam prawie wszystkie buty z tego sklepu. I ostatnio przeglądając ich Facebooka natknęłam się na konkurs, który zorganizowali. Ponieważ nie planuję zakupu butów co najmniwj przez następne 3 miesiące, postanowiłam podzielić się z tym z wami. Aby wygrać 25proc. rabatu na dowolny produkt z tego sklepu wystarczy napisać w komentarzu jak nazywają się przedstawione buty. Ja osobiście uważam pytanie za proste, ale jak widać jeszcze nikt nie zgadnął. Mam nadzieję, że wy łatwo sobie z tym poradzicie. ( a jeśli nie wystarczy trochę poszukać w Internecie ;p )
Link do konkursu -> facebook
Trzymam kcuki!!

Laura

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

