makeupholic

Makeupholic – czerwiec’15

Makijaż miesiąca… ostatni był bardzo dawno temu, więc postanowiłam się zmotywować do stworzenia kolejnego. I jest makijaż czerwca – bardzo naturalny, w odcieniach brązu i różu.

l

Czerwiec… nadal będzie ciepło, mam nadzieję. Zatem odstawiam podkład i na twarz nakladamy krem BB. Jeżeli ktoś ma cerę suchą to radzę zrezygnować z pudru, nie będzie ci on potrzbny. Natomiast posiadaczki cery tłustej (niestety ja ) muszą choć troszeczkę opruszyć cerę pudrem matującym. Na powieki nakładamy bazę pod cienie i oczywiście cień na całą powiekę ruchomą. Ja wybrałam matowy w odcieniu kawowym/brązowym. Tuszujemy rzęsy, aby uzyskać bardziej naturalny efekt polecam użycie brązowej maskary. Brwi poprawiamy kredką, która da nam delkatniejszy efekt od cienia. Twarz konturujemy bonzerem i dodajemy rozświetlacz na szczyty kości policzkowych. Na usta nakładamy szminkę w odcieniu nude. Odcień ten może się różnić na ustach kilku osób, ze względu na to, że każdy ma inna pigmentację ust. Dlatego idealny kolor nude dla was jest ten, ktry jest zbliżony do naturalnewgo koloru waszych ust.

I cały makijaż skończony!
Miłej zabawy!

Podawajcie pomysły na nowe makijaże w kometarzach!

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

