od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?! – czyli moja lista rzeczy do zrobienia w życiu

Niedawno zaczęłam tworzyć listę rzeczy, które chcę zrobić w swoim życiu. A kiedy je zrobić jak nie w wakacje… Nie chcę wam jej tutaj przedstawiać, bo pewnie bym was zanudziła, a poza tym jest ona dość osobista. Jednak przez całe wakacje co kilka dni będę wam pokazywać kilka wybranych przeze mnie pomysłów na ciekawe  spędzenie czasu. Punkty te także znajdują się na mojej liście. Nie wiem czy w jednym poście przedstawię wam kilka propozycji czy jedną, wszystko to wyjdzie podczas tworzenia notki.

Zapraszam!

Skok na bungee.
Wiem, że wiele osób się tego boi i ja także. Jeszcze rok temu nawet bym się nie zbliżyła do krawędzi, ponieważ mam lęk wysokości. Jednak coś we mnie się zmieniło pod wpływem fimików Devinsupertramp, który nie wiedząc czemu przekonał mnie, że zycia trzeba korzystać jak najlepiej i pokonywać swoje lęki. Dlatego moim marzeniem od kilku miesięcy stał się skok na bungee nad wodą.

large (16)

large (17)

large (18)

Jakie są wasze marzenia?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

