od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?!

Hejka! Kolejna dawka pomysłów jak aktywnie spędzić wakacje, a także moja list rzeczy do zrobienia w życiu.

Zapraszam dalej!

4

Nowy Jork to miasto, które na 100 procent muszę w przyszłości zwiedzić. Jednak nie chciałabym chodzić tylko po typowo turystycznych miejscach i knajpach. Interesuje mnie to jak wygląda Nowy Jork oczyma nowojorczyka. Dlatego bardzo chętnie oglądam vlogi osób, które często tam bywają i znają wysmienite miejsca niekoniecznie podawane w przewodnikach. Do zwiedzenia tego miasta zachęcila mnie także Jessica Mercedes, która kilka tygodni temu była tam i na Snapchacie zrelacjonowała cały wyjazd, a także podała mnóstwo ciekawych miejsc.

5

Tym razem coś z naszego kontynentu, czyli Londyn. I muszę tutaj na wstepie powiedzieć, że nie tylko Londyn, bo tak na prawdę mogłabym zrobić całą listę angielskich miast, które chcę odwiedzić, ale on chyba jest taką czołówką.  Pogoda w Londynie  całkowicie mi pasuje, tak wolę spędzić tydzień w Angli niż na Majorce.

6I coś z innej kategorii, a mianowicie joga. Tak, od dawna podoba mi się joga, ale jestem zbyt leniwa żeby sie za nią zabrać. Jednak to się musi zmienić !

I to wszystkie propozycje na dziś. Jak wy spedzacie wakacje?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

