od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?!

hejka! Dzisiaj kolejne 3 rzeczy, które pragnę zrobić w życiu.

7

jak już pisała w ostatnim poście z tej serii bardzo lubię kulturę angielską, co wiąże się tajże z Irlandią. W Polsce dzień Sw. Patryka nie jest obchodzony. A mnie święto to interesowało od dziecka, kiedy to w jakiejś bajce widziałam właśnie wzmiankę o nim. Tęcza, zielone krasnoludki i garnek złota to tylko nieliczne jego symbole. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę na wlasne oczy jak Irlandczycy świętują dzień Patryka.

8

Nie wiem czy pamiętacie, kilka miesięcy temu bardzo popularny był pomysł na robienie zdjęć przez 100 dni i hashtagowieniem ich #100happydays. Wtedy jakoś nie udało mi się tego zrealizować w taki sposób jak bym chciała. Ale teraz się już zobowiązałam i musze podjąć wyzwanie. Jedno zdjęcie każdego dnia w roku. Już się robi! 🙂

9

Nawet nie zaczęłam biegać, a już mam wyznaczony cel by biegać 3 razy w tygodniu, ale wiecie to jest taki przyszłościowe marzenie. Ale to nie znaczy, że nie traktuję tego poważnie i stawiam sobie cele, a nie chcę ich wykonać. Nie! ja na prawdę bardzo chcę zacząć biegać i na pewno się tego podejmę.

Ok, to na tyle. A jakie są wasze cele w życiu ?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

