#behealthy

#behealthy – zdrowe przekąski

Sama po sobie widzę, że często mam lenia i nie chce mi się przygotowywać czegoś do jedzenia. Zazwyczaj wtedy sięgam po coś z czekoladą, co nie jest dobrym pomysłem. Dlatego dzisiaj przychodze do was z kilkoma szybkimi i prostymi pomysłami na szybkie przekąski w ciągu dnia.

15

Uwielbiam, szczególnie truskawkowy z bananem. Ale wy możecie dodać owoce jakie tylko chcecie. Potrzebny jest tylko jogurt naturalny, owoce i miód. Proporcje według uznania i rodzaju owoców.

17

Potrzebne są: 1szklanka płatków owsianych górskich, 100g sera twarogowego półtłustego, 2 jajka, 1 banan, suszone owoce, miód albo coś do posłodzenia

Wystarczy wszystko razem wymieszać w misce na masę, później wyłożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia w kilku cm odlegości. Piec w 180st.C. przez ok. 20 min.

18

To jest chyba najłtawiejsze. Wystarczy pokroić owoce, możne posywać je przyprawami. Wyłożycz na blasze i upiec.  Po ostudzeniu można jeść same albo z jogurtem.

19

Uwaga coś suuper dla czekoladożerców !!!!!
Domowy krem czekoladowy z porcją witamin. Potrzebne 150g orzechów laskowych, 100g czekolady mlecznej, czekolada gorzka lub kakao, słodzik np. miód. Orzechy wyczyścić i zblendować, czekoladę rozpuśćić dodać słodzik. Następnie kiedy już czkolada się rozpuści dodać orzechy i przełożyć do słoika. Polecam trzymanie w lodówce.

16

Coraz popularniejsze robią się także soki świeżo wyciskanie, bardzo się z tego cieszę i zachęcam do spróbowania. Na pewno się zakochacie!

Jakie są wasze pomysły na inne zdrowe przekąski ?

Laura

Advertisements
Zwykły wpis

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s