manimani

Manimani.. – nowa seria o paznokciach

Od kilku miesięcy mam hopla na punkcie paznokci. Kiedyś malowalam je odżywką lub bezbarwnym lakierem i to wystarczało. A teraz sobie tego nie wobrażam, uwielbiam kolorowe manicure ( oprócz neonów, bo ich szczerze nienawidzę ). Ta seria, to przedewszystkim przedstawienie wam kolekcji moich lakierów, jak dbam o paznokcie itd.  Dzisiaj przedstawię wam jakich kosmetyków używam podczas rutynowego manicure.

44541_250

Obecnie jako odżywkę używam Eveline SOS dla kruchych i łamiliwych paznokci. Kiedy moje paznokcie były w tragicznym stanie postanowiłam ją kupić i u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Nie stosuję ją przy każdym malowaniu, raczej tak co drugi raz, albo kiedy moje paznokcie tego wymagają. Jednak kiedy ją skończę, wypróbuję odżywkę z innej firmy.

P0-14543204_165842_jpg_picture375

Kiedy nie używam odżywki pod lakier nakładam base coat z Maybelline Express Manicure. Trudno mi cokolwiek o nim powiedzieć, ponieważ nie widzę, żeby cokolwiek robił. Może trochę przedłuża trwałość, ale za to wgl. nie chroni płytni paznokci przed barwieniem się, na czym najbardziej mi zależy. Nie kupię go ponownie.

300

Jako top coat często używałam poprostu bezbarwnego lakieru, kiedy jednak ten mi się skończył, postanowiłam zainwestować w prawdziwy top coat. I wybrałam Sally Hansen No Chip, na którym bardzo się zawiodłam. Wiecie SH głównie słynnie z lakieró, więc nie pomyślałam, że akurat ten może mi się nie sprawdzić. Efekt na paznokciach robi przepiekny, błyszczą się, troszeczkę podbija kolor, ale niestety nie wiem dlaczego powoduje, że lakier zaczyna z nich schodzić. Po jednym dniu robią się pęknięcia, które następnie się odłamują. jestem zawiedziona tym top coatem, przez co teraz trochę sceptycznie podchodzę do tej firmy.

Ok, to na tyle. Za tydzień zapraszam na kolejny post z tej serii, tym razem już z lakierem kolorowym w roli głównej.

Jakie sprawdzone top coaty polecacie?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

