od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?!

20

Pisałam już, że chciałabym spedzić kilka dni w NY, do mojej listy dodaję kolejne amerykańskie miasto – Miami. Wysokie wieżowce, plaża i gorący klimat… co prawda na razie nie wyobrażam sobie tam mieszkać, ale na wakacje czemy nie.

21

W ostatnim poście wspomniałam o tym, że chciałabym biegać 3 razy w tygodniu. To także wiąże się z tym, że chcę w końcu mieć moje wymarzone ciało. To nie jest tak, że teraz mam mnóstwo kompleksów, a tak naprawdę nie mam na co narzekać. Wiem, że moje cialo jest w takiej średniej formie, nie jest źle, ale może być o wiele lepiej. I tak będzie !

22

No i na koniec chciałabym mieć kolekcję stroi kąpielowych ( trochę dziwne no nie ;p ). Nie chodzi mi tutaj aby mieć ich 20. Poprostu lubię mieć wybór, jak na razie mam 3, każdy inny. Nie będę kupować stroi tylko po to by mieć ich więcej, tylko te które na prawdę mi się podobają.

PS. Chciałam się jeszcze pochwalić, że już zaczęłam realizować swoją listę. A mianowicie od kilku dni ćwiczę jogę. Jestem w trakcie 30 dniowego challengu, a później będą wykonywała te ćwiczenia co drugi dzień.

Ok to już wszystkie na dziś. Jak spędzacie wakacje ?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

