akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczyMY – biegamy !

Trochę mnie tutaj nie było. Ale miałam naprawdę dużo na głowie, zaczynając od braku Internetu prze kilka dni kończąc na moich 18 urodzinach 🙂 Ale już jestem nowa, zregenerowana i pełna energii pomimo deszczu za oknem. Co u mnie nowego ? Jak już wspomniałam nie miałam Internetu przez co jestem troszeczkę do tyłu z „życiem internetowym” ale szybko nadrabiam zaległości. Oprócz tego zdecydowałam się w końcu na paznokcie żelowe, które pokażę wam w kolejnym poście Manimani… A po za tym skończyłam 18 lat i szczerze nie mam z tego powodu jakiejś wielkiej radochy. W środku nadal czuję się dzieckiem 🙂

Ale już zmierzając do tematu tego posta. Lato w pełni, lista  rzeczy do zrobienia jest w toku realizacji, a więc czas zabrać się za bieganie, czyli moją piętę Achillesa. No nie przepadam za tym, ale cóż mam siłę, motywację i zacznę biegać. Mam nadzieję, że wy też ! A dzisiaj kilka porad, do których sama się stosuję.

27 28 29 30

Na początku musimy określić to w jakim stanie jest nasze ciało, a jakie chcemy żeby było. Na poczatku daj sobie poprzeczkę trochę niżej, a nastepnie z czasem ją podnoś coraz wyżej aż osiągnesz wymarzony cel.

Kazdy musi przygotowac swój plan treningowy. To, że powiesz sobie będę biegać 3 razy w tygoniu nie zawsze dobrze skutkuje. O wiele lepiej bedzie ci się ćwiczyło kiedy powiesz sobie: ok, biegam w poniedziałek, środę i sobotę, a resztę dni mam na regenerację

Motywacja to coś czego bardzo często nam brakuje. Szczególnie kiedy dopiero zaczynamy. Dobrze zrobić sobie specjalną tablicę motywacyjną, lub cos podobnego do tego. Możesz także biegać w grupce z innymi osobami, wtedy będziecie się motywować wzajemnie.

Pamiętaj aby nie przesadzać na samym początku, możesz zacząc od marszobiegu, a nastepnie przejść do biegu. Rób sobie przerwy. wykonuj ćwiczenia wzmacniające. Pamiętaj o tym aby zostawić sobie czas na regenerację, ilość będzie zależała od tego jak zaawansowanie już biegasz.

Mam nadzieję, że skorzystacie z tych kilku rad. Piszcie w kometarzach inne pomysły na motywacji dla poczatkujących biegaczek.

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

