kulturalnie

kulturalnie – wakacje’15

Postanowiłam, ze nie będę tego posta dzielić na lipiec i sierpień, zrobię po prostu jeden. A więc już chyba nie przedłużając, przejdzmy do książek .

Książki

tumblr_nr6rlhiA261rkciaro1_1280

‚Córka dymu i kości’ by Laini Taylor – nie sądziłam, ze ta książka mnie tak pochłonie. Opowiada ona o historii nastoletniej Karou, która wie, że nie jest zwykłym człowiekiem, ale nic poza tym. na swojej drodze spotyka anioła, który duża namiesza w jej zyciu, a jednocześnie dzięki niemu dowie się kim jest. Jednyne słowo jakie mi teraz przychodzi na myśl to: niesamowite. Już nie mogę się doczekac, aż dostanę w swoje ręce drugą część. A wy wyczekujcie recenzji ( pewnie pojawi się za 2 tygodnie ).

Film

magic-mike-2-xxl

Magic Mike XXL –  komedia / nie mogę sobie tego odpuścić od momentu aż zobaczyłam plakat ;P nie widziałam pierwszej części ale szybko to nadrobię. Jeszcze gra tam jeden z moich ulubionych aktorów – Channing Tatum.

pobrane

Paper Towns – romans / już mówiłam, ze na pewno wybiorę się na ten film, choć coraz bardziej jestem do niego źle nastawiona, ze względu na duże zmiany, które wypatrzyłam w zwiastunie.

pobrane (1)

Mission Impossible : Rouge nation – sensacyjny / wychowałam sie na tej serii, więc nie ma opcji żebym opuściła chociaż jedną część.

pobrane (2)

Amy – biograficzny / choć wielką fanką Amy Winehouse nie byłam z chęcią obejrzę ten film.

fantastycznaczworka-4

Fanatstyczna czwórka – akcja/ nie wiem czemu chcę go obejrzeć, ale czasami mam ochotę na sc-fiction, jeszcze z Milsem Tellerem.

7694522.3

Nieracjonalny mężczyzna – komedia/ coś do pośmiania się i jeszcze Emma Stone.. uwielbiam !

pobrane (3)

We are your friends – dramat / bardzo ciekawy opis mnie skusił i Zac Efron w głównej roli. 🙂

Muzyka

MO – Say You’ll Be There
Mtns – Lost Track of Time
The 1975 – Settle Down, Heart Out, Medicine

A na jaką premierę filmu Wy czekacie ?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

