przegląd

PRZEGLĄD / moja wakacyjna kosmetyczka

Za kilka dni mam zamiar wyjechać na tydzień do Gdańska. Dlatego dzisiaj podzielę się z wami co zabieram ze sobą, jeśli chodzi o kosmetyki.

27

Zabieram ze soba tylko szampon i odżywkę nic więcej nie jest mi potrzebne. Jeśli chodzi o szampon to ostatnio ubóstwiam Garnier Gęste i zachwycające, dodaje moim włosom duuużo objętości i są po nim lekkie. Natomiast odżywkę mam z Dove Oxygen Moisturizing, która jest ok, ale nie daje efektu ‚wow’.

28

Najważniejsze – żel pod prysznic, czyli akurat teraz u mnie Wellnes&beauty Sheabutter und Mandelol, ma przepiękny zapach, a kosztuje jedynie 7 zł. Mialam zabrac jeszcze peeling, ale sobie odpuściłam, nie moge za to nie zabrać czegos do nawilzenia mojego ciała – masła do ciała Perfecta Pina colada. W Gdańsku mam kilka ważniejszych wyść, dlatego pakuję do walizki także SallyHansen Airlegs, czyli rajstopy w sprayu, które dają efekt idealnie wyrównanego kolorytu nóg. Zakochałam się w tym produkcie, ale nie ukrywam, że ma dość wysoką cenę (ok.50zł), dlatego jeśli znacie jego tańszy odpowiednik, prosze napiszcie w komentarzu. 😉

29

No i najobszerniejsza kategoria. Zacznijmy od początku czyli żelu do mycia twarzy, specjalnie na wyjazd musiałam kupić coś w opakowaniu, ponieważ obecnie używam mydła błotnego z morza czarnego. Nie chcialam go transportować tam i z powrotem, ze względu na bakterie, ale jestem bardzo zadowolona z tego co kupiłam czyli Garnier Czysta Skóra żel z wyciągiem z granatu. następnie zabieram wodę termalną Avene, idealnie się spisze na gorace dni do odświeżenia twarzy. na wakacjach musimy pamiętać o dobrym nawilżeniu, szczególnie nad morzem, dlatego zabieram ze sobą żel/krem Gorvita z wyciągiem z aloesu, bardzo fajnie chłodzi twarz, a jednocześnie nawilża i co ważne jest naturalny. Pod oczy nakładać będę krem Rival de Loop w czerwonej wersji. Do zmywania makijazu będę uzywać chusteczek z Bourjois.

Przechodząc już do makijażu, zabieram : Miss Sporty Morning baby bb cream matte ( ok, czasami podkresla pory, ale wystarczy dobrze go rozblendowac na twarzy i go nie rzuca się w oczy, a daje delikatne krycie ), Astor Perfect stay korektor ( bardzo ładnie rozświetla okolice oczu, choć czasami może podkreślać zmarszczki mimiczne), Paese puder ryżowy ( nie używam go na codzień, ale z racji tego, że mam ważne wyjście i chcę utrzymac mat na długo, muszę go wziąć, a nie będę brać dwóch pudrów ), MIYO baza pod cienie ( nie będę robic niesamowitych makijaży przez ten czas, ale coś na powiekach będę mieć, więc chcę, żeby utrzymały mi się przez dłuższy czas), Maxfactor Kohl pencil 090 ( kredka nude na linię wodną zawsze się przyda ), Maxfactor Clum Defy tusz do rzęs, L’oreal Color rich eyebrow pencil 302 golden brown ( moja ulubiona kredka  do brwi, szybko i pięknie ), Pierre rene Compact Powder bronzer nr13 ( jest to puder brązują, fajny ale szykam czegoś nowego, poniewaz jestem już bliska denka. idealnie spisze sie tez jako cien do podkreślenia załamania powieki ), Makeup revolution Vivd baked Highlighter ‚Peach lights’ ( bardzo fajny rozswitlacz i znowu sprawdzi się u mnie jako rozświetlenie na twarzy i do wewnetrznego kącika oczu ), Avon szminka ‚pount’ ( niestety nie wiem jaka to seria, ale biorę ją ponieważ jest idealna na codzień, a przyokazji chcę już ją skończyć ), Rimmel Apocalips ‚ apocaliptic’ ( uwielbiam ten kolor, utrzymuje się niezmiernie długo, choć lubi przesuszyć usta ).

To już wszystko, zabieram tyle ile potrzebuję, nie ograniczalam się specjalnie, ponieważ nie chciałam później żałowac, że czegoś nie wzięlam.

Ile kosmetyków na wakacje wy zabieracie, mniej czy więcej?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

