tag

TAG / Dary Anioła

Dzisiaj tag o serii książek, bezwzględnie mojej ulubionej „Dary Anioła” by Cassandra Clare.

1.Twój ulubiony bohater.
Jace – za jego sarkastyczny humorek i riposty.

2.Twój najmniej ulubiony bohater.
Robert Lightwood – do dzisiaj jest dla mnie zagadką, po za tym niecierpię go.

3. Twoja przynależność.
Oczywiście, że Nocni Łowcy.

4.Twoja ulubiona para.
Isabel Lighwood i Simon Lewis – ona jest pewn siebie i odważna, a jego ooblicze coraz bardziej odkrywamy w miarę czytania kolejnych części.

5.Ulubiona przyjaźń.
Jace i Alec – przyjaźń między facetami zawsze mnie wzrusza i wydaje mi się bardziej szczera i prawdziwa od innych.

6.Najmniej ulubiona przyjaźń.
Hmmm… ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ale nie lubiłam tego etapu kiedy Luke i Jocelyn się przyjaźnili i dobrze że autorka przekształciła to w coś więcej.

7.Ulubiona runa
Parabatai

8.Wymarzona aktorka grająca Clary.
Zostaję przy Lily Colins, kompletnie ją pokochałam w tym filmie i obejrzałam wszystkie cilmy z nią.

9.Wymarzony aktor grający Jace.
Dla mnie na zawsze będzie nim Jamie Campell Bower.

10.Ulubiony cytat.
Jest to list Jace do Clary, który był dodawany do oryginalnej wersji „Miasta Upadłych Aniołów”

Clary,
Pomimo wszystko, nie mogę znieść myśli, że ten pierścień mógłby zaginąć na wieki, tak samo jak nie mogę znieść myśli, że opuszczam Cię już na zawsze. I choć nie mam na to żadnego wpływu, mogę przynajmniej decydować o innych rzeczach. Zostawiam Ci nasz rodzinny pierścień, ponieważ masz do niego takie samo prawo jak ja.
Pisząc to, obserwuję wschodzące słońce. Jesteś pogrążona we śnie, a sny przemykają pod twoimi powiekami. Chciałbym wiedzieć, o czym myślisz. Chciałbym móc wkraść się do twojej głowy i zobaczyć świat taki, jakim widzisz go ty. Chciałbym móc zobaczyć samego siebie tak, jak ty mnie postrzegasz. Ale może wcale nie chcę tego widzieć. Może przez to jeszcze bardziej niż teraz odczuję, że jestem wobec ciebie czymś w rodzaju jednego wielkiego kłamstwa, a tego nie mógłbym znieść.
Należę do ciebie. Możesz ze mną zrobić, co tylko zechcesz, a ja ci na to pozwolę. Możesz mnie prosić o cokolwiek, a ja stanę na głowie, próbując cię uszczęśliwić. Moje serce mówi mi, że to największe i najwspanialsze uczucie, jakiego mógłbym doświadczyć w całym moim życiu. Ale moja podświadomość wie, jaka jest różnica pomiędzy pragnieniem tego, czego nie możesz mieć, a pragnieniem tego, czego pragnąć nie powinieneś. A ja nie powinienem cię pragnąć.
Przez całą noc przyglądałem się jak śpisz, widziałem jak blask księżyca pojawia się i znika, rzucając czarne i białe cienie na twoją twarz. Nigdy nie widziałem niczego piękniejszego. Myślę o życiu, jakie moglibyśmy mieć, gdyby wszystko ułożyłoby się inaczej, o życiu, w którym ta noc nie byłaby żadnym pojedynczym zdarzeniem, odcięciem się od wszystkiego, co realne, lecz każdą nocą. Ale sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej, a ja nie mogę patrzeć na ciebie bez uczucia, że oszukałem cię w twojej miłości do mnie.
Prawda, której nikt nie chce powiedzieć na głos jest taka, że nikt poza mną nie może zabić Valentine’a. Tylko ja mogę zbliżyć się do niego tak, jak nikt inny. Mogę udawać, że chcę do niego dołączyć, a on mi uwierzy, aż do ostatniej chwili, kiedy to wszystko zakończę, tak czy inaczej. Mam coś, co należy do Sebastiana; śledząc go, mogę dostać się do miejsca, gdzie ukrywa się mój ojciec. Więc skłamałem ostatniej nocy. Powiedziałem, że po prostu pragnę jednej nocy z tobą. Ale chcę spędzać z tobą każdą noc. I właśnie dlatego muszę teraz wykraść się przez okno jak tchórz. Ponieważ jeśli miałbym ci to powiedzieć prosto w oczy, nie mógłbym zmusić się do odejścia.
Nie winię cię, jeśli mnie nienawidzisz; chciałbym, żeby tak było. Jak długo będzie mi
dane śnić, będę śnił o tobie.
– Jace

11.Ulubiona śmierć.
Nie jest moją ulubioną, ale najbardziej mnie poruszyła, jest to śmierć Maxa.

12.Ulubiony moment Clary&Jace.
Kiedy Jace przychodzi do Clary do jej pokoju w Alicante i chce z nią ostatni raz porozmawiać, daje jej także swój pierścień i zostawia list.

13.Scena, która wywołała u ciebie płacz.
Scena na dachu kiedy Jace był opętany przez Sebastiona i demony.

14.Scena, która wywołała u ciebie śmiech.
Kiedy dziewczyny zapytały się Jace o jego mango w skelpie.

15.Ulubiony czarny charakter.
Sebastian bo po mimo tego że w ogóle był zły to musiał być także niezwykle inteligentny, chciałabym się czasami wkraść do jego umysłu.

16.Ulubiona scena walki.
Chyba kiedy Jace i Clary wyruszyli do „piekła” w pojedynkę by walczyć z armią Sebastiana

17.Ulubiony moment trzymający w napięciu.
Kiedy Clary przebiła Jaca niebiańskim mieczem i tak na prawdę nikt nie wiedział czym to zaskutkuje.

18.Ulubiony moment.
Clary i Jace przy wodospadzie w trakcie ich wyprawy przeciwko Sebastianowi .

19.scena, która cię zaskoczyła.
Kiedy Jace całował się z Aline.

20.Bohater za którego byś umarła.
Mogłabym wiele poświęcić dla Jaca, Clary, Simona i Isabell.

21.co byś zmieniła w tej serii ?
Dodałabym więcej scen z Isabell i Simonem.

22. Jak natknęłaś się na twórczość Cassandry Clare?
Najpierw natknęłam się na film pierwszej części i tak mi się spodobał, że postanowiłam przeczytać książki.

23. Ulubiona część?
5 albo 6.

24. Co sądzisz o filmie ?
Mnie się podobał, co prawda nie jest idealnym odzwierciedleniem książki, ale to dzięki niemu wogóle wiem o ich istnieniu.

25. Co byś zmieniła w filmie?
Dodałabym więcej scen z książki, co z tego że trwałby nieziemsko długo i tak pewnie oglądałabym go kilka razy.

26.Ulubiony moment z filmu ?
Wszystkie scenu kiedy Jace ukazuje swój sarkastyczny humor i scen kiedy Simon uderza patelnią sąsiadkę Clary/potwora.

27.Piosenka, która kojarzy ci się z tą serią?
Imagine Dragons – Radioactive

28.Czy jesteś zadowolona z zakończenia serii?
Tak, to moje wymarzone zakończenie, wszyscy szczęśliwi.

29.Z jakim bohaterem się utożsamiasz ?
Jestem wybuchową mieszanką kilku. Mam sarkastyczny humor Jace, kocham najbliższych na zabój jak Clary, czasami nie wiem kiedy lepiej czegoś nie mówić jak Isabell i czasami jestem tak nieśmiała jak Simon czy Alec.

30.postać, o której chciałabyś dowiedzieć się więcej.
Napewno chciałabym poznać dokładnie przeszłość Jace i Clary. Chciałabym też wiedzieć jak wygląda przyszłość Simona.

large (69)

Zwykły wpis

Skomentuj

