od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?!

Kolejna odsłona ‚Od czego są wakacje’, dzisiaj trochę pobujamy w obłokach.

27

Pomimo tego, że mam lęk wysokości i lubię mieć kontrolę nad wszystkim, chcę to zrobic – polecieć balonem. Musi to być niesamowite przeżycie i na pewno nie zapomniałabym go do końca życia. Jeszcze jak by mi się udało trafic na zachód słońca to wgl. super.

25

Byłam już w kilku parkach rozrywki m.in. na Platerze w Wiedniu. Jednak nie korzystałam z niego w pełni, jakoś brakowało mi odwagi. Ale musze pokonać kolejene lęki i stawic czoła strachu. Przydałaby sie jeszcze zgrana paczka znajomych i moge ruszać !

26

Jak już kiedys mowiłam, uwielbiam wieczorem podziwiac niebo, zawsze lubiłam gwiazdy i księżyc w nowiu, choć nie jestem mistrzem astronomi. A zobaczyć zorzę polarną, to jak … nawet nie wiem, bo trudno mi opisać to uczucie. Podziwiać coś co tak niewiele osób widziało i co jest tak nikłe.

Ok, to już wszytsko na dziś. Wakacje trwają, tak jak moja lista jest w realizacji. tego lata nie szaleję,raczej spełniam te mniejsze marzenia.

A wy jak spędzacie wakacje ?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

