bookzone

Bookzone : ‚Córka dymu i kości’ by Laini Taylor

Okey i w końcu tak długo wyczekiwana recenzja „Córki dymu i kości”. Przeczytałam ją już jakiś miesiąc temu, ale w miedzy czasie dużo się działo i jakoś napisanie tego posta zeszło na drugi plan. Na szczęście juz jestem do tego gotowa i mam chwilkę czasu na to by nadrobić zaległości.

tumblr_ng4askEMl31tks3d6o1_500

Przeczytałam ta książkę dzięki rekomendacji katytastic, która mówiła o niesamowitym stylu pisania autorki, który ją zachwycił. Więc, kiedy nie mogłam znaleźć w swojej księgarni „Piątej fali” by Rick Yancey, stwierdziłam, że może mnie ta książka też przypadnie do gustu.

tumblr_nsgmt2Rqj31stajm6o1_500

„Córka dymu i kości” opowiada o Kaoru, czyli dziewczynie, która została wychowana przez chimery ( coś jak pół człowiek pół zwierze ). Od małej dziewczynki ma stycznośc z magią, w jednej sekundzie może przenieść się z Pragi do Indii. Jednak nie potrafi ona odpowiedziec sobie kim jest, w jaki sposób trafiła do chimer. W trakcie czytania poznajemy Akivę, czyli serafina, który jest bliskim znajomym Karou z przeszłości. Niestety uczuciu jakim się darzą nie jest przeznaczony happy end. Stoją po dwóch różnych stronach, które nawzajem się zabijają.

tumblr_nr4xocOa1T1tcgfoyo1_500

zdjęcia : TUMBLR

Laini Taylor rzeczywiście ma bardzo dobry styl pisania, książkę czyta się szybko i nie trzeba się zatrzymywac nad  łamigówkami językowymi. Pod tym względem książka jest naprawdę super. Jedank mi brakuje tutaj czegoś co wciągnęłoby mnie dogłębnie i kazało natychmiast kupić kolejną część. Brak mi takiego „pstryczka”,który po którym wiesz, że to jest niesamowita książka. Niebrak w niej dobrego humoru i sarkazmu, który tak bardzo uwielbiam. Mimo to coś w niej sprawia, że nie mam potrzeby czytania drugiej części.

Jeśli lubicie magię, wątki miłosne, walkę dwóch odległych światów to polecam do przyjrzenia się tej pozycji. Jednka nie obiecuję, ze rozłoży ona was na łopatki.

Czytaliście już „Córkę dymu i kości”?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

