od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje ?!

Kolejna odsłona ‚Od czego są wakacje ?! ‚. Napiszcie w komentarzu jak mijają wam wakacje . Chętnie poczytam . 😉

24

Od dziecka uwielbiam rysować, towarzysz mi to przez całe życie. Ale chciałabym poprawić swoją technikę i nauczyć się trochę trików, dlatego mam zamiar po maturze zapisać się na kurs rysunku. Trzymajcie kciuki ! 😉

25

ogólnie ta grafika mi się strasznie podoba.. ma w sobie coś, co rzykuwa uwagę. Uwielbiam poznawać ludzi, choć często jestem nieśmiała prze pierwsze kilka minut.

26

jazda na desce zawsze mi się podobała. Mysle, żenie nauczyłam się na niej jeździć ze względu na to, że nie mam do tego terenu. Ale musze coś wymyślić !

jak spędzacie wakacje ?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

