akcja ćwiczymy

Akcja ćwiczyMY – rower

Kilka dni temu wróciłam z wakacji z Gdańska. Było niesamowicie, ale nie o tym dzisiaj. W czasie tego pobytu dowiedziałam się, że Gdańsk ma jedna z najlepiej rozwiniętych ścieżek rowerowych w Polsce, mozna nimi dojechać niemal wszędzie. A więc postanowiłam to wypróbować…

large (6)

Korzystając z tego, że tuz przy plaży była wypozyczalnia rowerów holenderskich o niezwykle chwytliwej nazwie „Happy tandet”, prawie codziennie spędzałam czas na rowerze. Naszymi celami był: Sopot i stadion PGE Arena. Każda wycieczka zajęła nam ok. 3 h ( wliczając w to czas na zwiedzanie ). Z racji tego, że ścieżki są naprawdę dobrze rozplanowane, poruszanie się po nich nie było wielkim wysiłkiem.

large (7)

Mam nadzieję, że w Krakowie powstanie ich więcej, bo często są one szybsze i zdrowsze od samochodu. Zwłaszcza latem, kiedy pogoda dopisuje, to dobry, zdrowy pomysł na nudę ! Ja w tym roku zdecydowanie polubiłam się z moim rowerem, bo takie wycieczki robię sobie prawie co tydzień.

large (9)

zdjęcia : WeHeartIt

A wy lubicie spędzać czas na rowerze ?

Laura

Zwykły wpis

4 thoughts on “Akcja ćwiczyMY – rower

Skomentuj

