Bez kategorii

Dzisiaj kilka informacji związanych z tą stroną.

  1. Powstaje nowa seria ‚The best of week… ” , w której będę pokazywac stylizacje gwiazd, blogerek a także wasze. Jeżeli chcesz aby twoja stylizacja znalazła się tutaj, zrób zdjęcie i wstaw ją na Instagram, Tweetera, albo Facebooka z hashtagiem #myinde, jezeli nie posiadasz ani jedengo z tych social media. Możesz wysłać mi zdjęcie emailem ( blogbp13@gmail.com ). Wasze zdjęcia będą podpisane zgodnie z waszymi nazwami użytkowników na social media (jeżeli wysyłasz zdj mailem napisz mi swoje imię, abym mogła je podpisac ). Co tydzien w sobotę albo niedzielę wybiorę kilka najlepszych i przedstawię w poście. Mam nadzieję na waszą aktywność.
  2. Za kilka dni zaczynam szkołę. Z racji tego, że jest to klasa maturalna będę miec więcej na głowie, oprócz tego będę mieć testy na prawo jazdy… jak widzicie jest tego trochę, ale nie mam zamiaru zostawiać strony. Posty będą pojawiać się rzadziej, bo 3, albo 4 razy w tygodniu. Będę się starać żebyście jak najmniej odczuli moją nieobecność, dlatego zapraszam na Instagram (paluna13), Tweeter’a (@indescribable97), Facebook’a(Indescribable), a także Snapchat’a ( lauraidsbb ) gdzie w szybki sposób możecie się ze mną skontaktować, a także zobaczyć nad czym aktualnie pracuję.
  3. jak już pisałam założyłam nowego Snapchata – lauraidsbb – gdzie możecie zobaczyć moje codzienne życie, makijaże, stylizacje, szybkie recenzje… Serdecznie Zapraszam!!

I to już koniec moich ogłoszeń. Mam nadzieję, że wystarczą wam 3 posty w tygodniu. Serdecznie zapraszam na moje social media i obiecuję, że po maturze zobaczycie mnóstwo nowych rzeczy 🙂

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

