inspiration, lookbook, shop

Garnitur

Garnitur to czysta elegancja nie tylko w szafie mężczyzny. Coraz więcej ubrań podkradamy swoim facetom. Czy klasyczny garnitur tez do nich należy?

Inspiracje: Pinterest

Zastanawiacie się z czym dobrać taki garnitur? oto moje propozycje:

Szary, ale z krótkimi spodenkami. Idealny zestaw na tę przejściową porę, między latem, a jesienią. Krótki golf doda nam ciepła, kiedy niespodziewanie się ochłodzi. A torebka i szpilki dodadzą koloru, oczywiście oprócz czerwonej szminki.

l

Tym razem coś bardziej klasycznego, cały granatowy zestaw. Tutaj także dodałam top z golfem, ale w kolorze nude. Czerwone elementy na torebce ożywią cały zestaw.

l (1)

Chyba najbardziej podoba mi się to zestawienie. Może ze wzgledu na spodnie w kratkę, które mega mi się podobają. Biały look dobrze będzie wyglądał z topem w kolorze nude lub granat, albo klasyczną czernią. Zamszowe szpilki sprawiają, że cała stylizacja nabiera już jesiennego klmiatu.

l (2)

Wiecie co, chyba polubiłam kolor nude. Jest w prawie kazdej stylizacji !! Ale rółwnie mocno kocham burgund, oba te kolory wyglądają ze sobą nieziemsko. Co może niektórych zrazić, dodałam tutaj ciężkie zimowe buty, aby cały look nabrał trochę bardziej casualowego stylu.

l (3)

Oceniajcie stylizacje w komentarzach .
Macie już w swojej szafie garnitur?

Laura

Zwykły wpis

Skomentuj

