Bez kategorii

#me

Zima powoli pokazuje nam, że przyszła, mamy już za sobą kilka dni grudnia, rok 2015 powoli dobiega końca. Coś się kończy, a przychodzi nowy początek. Ten rok był dla mnie wyjątkowy, trochę zmieniła się moja drabina wartości, nauczyłam się więcej i przeżyłam wiele wspaniałych chwil. Ale to nie o tym dzisiaj…

Jak widzicie tytuł jest bardzo prosty :”#me”. Nie chciałam kombinować, bo treść jaką wam chcę przekazać pochodzi wprost ode mnie, z moich przemyśleń, z mojego serca. Nie będzie to podsumowanie roku jakie planuję napisać, a coś w rodzaju przygotowania was na natchodzące zmiany.

To niesamowite jak jedno zdanie, zdjęcie, potrafi nas zmienić. Ale od początku… Nie dawno światło dzienne ujrzał nowy magazyn Elle wydanie styczniowe. Przeczytałam o Art&Fashion Forum  i chyba nie byłoby to dla mnie tak ważne gdyby nie to, że jedną ze zwyciężyń tegoroczenej edycji jest Adrianna Molka. I uwaga ma 19 lat, jest tylko rok starsza ode mnie !! To otorzyło mi oczy na to, że teraz albo nigdy, nie ma później. Wiecie, mam 18 lat, cały czas działam ale to nadal za mało. Mówię sobie ” A za rok będę już na studiach, będzie lżej. Wtedy się za to wszystko zabierę.” To nie prawda! Albo teraz zaczniemy walczyć o naszą przyszłość, albo później już tej walki nie zaczniemy.

ZMIANY

Pierwsze co przyszło mi na myśl, co oczywiście będzie was interesować to Ta strona. Nina jest dla mnie bardzo ważna, prowadzę ją od pół roku i nadal mi się ne znudziło, czyli coś jednak w tym musi być. Od początku inspirowałam się światowymi magazynami modowymi tj. „WhoWhatWears”, „Vogue”… i chciałam sprostać ich wymaganiom. Artykuły na tych stronach pojawiają sie kilka razy dziennie, ja chciałam uzyskać chociaż jeden artykuł dziennie. Ale uwaga nad ich magazynem pracuje sztab ludzi, a tutaj tylko ja. Szybko doszło do mnie to, że nie mam szans na taką frekwencje. I dopiero teraz po kilku miesiącach zrozumiałam, że nie warto z nimi sie ścigać, trzeba pokazać co będzie unikatowe, nie takie uniwersalne, tylko coś co będzie dotykało każdego indywidualnie. I tu narodziła się pewna myśl, na kilka zmian na blogu. Nadal pozostaną posty na temat historii jakiejś marki, trebki itp. na temat trendów, makijaży, pozostanie także seria ‚Kulturalnie’. Oprócz tego chciałam wprowadzić coś mojego, coś co mogłoby nas połączyć, Ciebie i mnie. 😉 Wymysliłam, że chciałabym dla was pisać felietony, artykuły na dowolny temat, co akurat mi się nausnie na myśl. Będą się one ukazywały nieregularnie, jak akurat coś będę miała. Poza tym, pamietacie może serię; Od czego są wakacje”. Tak, to dobrze. Teraz ją rozszerzę na cały rok, jeszcze nie wiem jaka to będzie nazwa, możecie swoje pomysły pisać w komentarzu. Będzie ona dotyczyła moich i Waszych celów życiowch, od kolekcji filmów po skok na bangee.

PYTANIE DO WAS

Idąc dalej mam dla was propozycję. Jeśli ktoś z Was, na przykład Ty, piszesz felietony, artykuły, wywiady, czy poprostu swoje przemyślenia i chciałbyć się z nami nimi podzielić to wyślij mi taką pracę na ten ninasmag@gmail.com. Ja, po przeczytaniu, skontaktuję się z Tobą i opublikujemy Twoją pracę tutaj, oczywiście z Twoimi prawami autorskimi. Być może, że zmienię też estetykę bloga. Zmiany te będę wprowadzać powoli, ale myślę, że w 2016 roku będzie mogli przywitać nową Waszą NINĘ 😀

Jeśli macie jakieś pomysły na zmiany to piszcie !

Nina

PS. tak na prawdę nie nazywam się Laura, jest to moje trzecie imię. Wykorzystałam je do podpisywania, ponieważ na większości Social media tak się nazywam ale czas na zmiany. Przyszła Nina, tak chyba będzie lepiej, to też nie jest moje prawdziwe imię ( Tak na prawdę mam na imię Paulina ) ale taki mój rodzinny pseudonim.

 

Zwykły wpis

Skomentuj

