Bez kategorii

#me

O cześć ! dawno mnie tu nie było, ale wiecie nie będę się tłumaczyć. Nawet nie wiecie jak mi tego brakowało, codziennie patrzyłam na komputer z ochotą napisania dla was choć krótkiej notki. W końcu nie wytrzymałam, musiałam zorganizować jakoś czas i… jestem !
Cieszycie sie tak samo mocno jak ja ?

Wiem, że ostatnio obiecałam wam mnóstwo zmian i bedą one powoli wchodzić. Felieton jakim chcę się z wami podzielić już leży na stercie papierów i czeka na to aby go sprawdzić, więc wyczekujcie go z cierpliwością.

A co u mnie ?

A więc ta przerwa świąteczna była dla mnie bardzo aktywna w odkrywanie swoich nowych talentów i próbowanie czegos nowego. Ale ciagle krążę wkoło, zamiast trafić w sedno ! Chodzi o to, że zaczęłam rysować. Tak, na serio, ja zaczęłam rysować !! Zawsze to lubiłam, ale nigdy nie oddałam się temu w większym stopniu, a teraz nie moga mnie oderwać od ołówka. bardzo mnie to cieszy.
Oprócz tego kompletnie wciągnęło mnie tworzenie swojego Bullet Journal. Jeśli ktoś nie wie co to jest, to jest to po prostu kalendarz, ale pełno w nim ozdób np. rysunków, ozdobnego pisma, naklejek. jestem twórczą osobą, dlatego uwielbiam takie sprawy.
Poza tym poznałam nową (dla mnie) stronę z książkami pisanymi przez zwykłych ludzi – Wattpad.com i delikatnie mówiąc przez to straciłam rachubę czasu. Całe święta przeczytałam, niektóre książki są na prawde dobre. Zachęciło to mnie do stworzenia wlasnej książki, nad którą już pracuję.

Także jak widzicie trochę się u mnie dzieje.
Za kilka dni spodziewajcie się już normalnego posta.
A ja zmykam grzać się pod pierzynkę 🙂

uśmiechnij się….

Nineczka

 

Zwykły wpis

Skomentuj

