fashion, in fashionland, inspiration, lets talk about it, przegląd

Met Gala 2016

Tak wiem, nie jestem pionierem w tym temacie, ale chciałam się z wami podzielić moimi opiniami na temat tegorocznych stylizacji gwiazd na Met Gala. Czuje, że będzie to jeden z dłuższych postów, więc może już zaczynajmy.

Met Gala jak co roku odbyła się w nowojorskim Metropolitan Museum of Art. Temat przewodni brzmiał:

Manus x Machina

czyli moda w erze nowoczesnej technologii

8b57366e293216da27af195f76083c90

Kylie Jenner w kreacji od Balmain wyglądała bardzo ładnie, nie powaliła mnie na kolana, ale wybór stylizacji był udany.Bardzo podoba mi się jej nowa fryzura i makijaż jak zawsze perfekcyjny, ale i klasyczny. Poza tym Kylie dla mnie bardzo łatwo i dobrze potrafi zmieniać całkowicie swój wygląd. Przecież jeszcze nie dawno nosiła bikini z illuminati, a do tego dwa tęczowe warkocze, a teraz jak pewna siebie kobieta pozuje w eleganckiej sukni.

8e068fd5ccd79a4ebe2469dc94075ab7

Ognista Demi Lovato w sukni od Moschino. Demi od jakiegoś czasu pokazuje nam, że wato być silną i pewną siebie kobietę. Niezależną i dążącą do swoich celów. Myślę, że wyraża to też jej strój i po cichu możemy marzyc, że kobieta przyszłości będzie własnie taka. Suknia piękna, oczywiście nie zabrakło w niej srebra, ale podobają mi się w niej te złote dodatki, chyba ognie jeśli można tak powiedzieć.

53dc4fa739732085d887c3df99969d99

Kim w sukni Balmain, która moim zdaniem jest bardzo podobna do tej, którą założyła Kylie, no ale cóż, nie od dziś wiadomo, że dziewczyny ubóstwiają kreacje Balmain. Ciężko mi coś powiedzieć, ponieważ połowa kreacji na tegorocznej Gali była podobna i jeszcze te charakterystyczne włosy zaczesane do tyłu. Pięknie wygląda, ale tak jak w przypadku Kylie nic nowego. Jeśli chodzi o Kanye West on z kolei biorąc pod uwagę innych panów na Met Gala się wyróżniał. Może to przez to, że ostawił na jeansy, a nie na garnitur.

91d19562fd14351ee93e48350f432172

Włosy, suknia projektu Michael Korsa, wszystko super, coś innego od reszty. Jedyny problem mam z jej makijażem, czy tylko dla mnie wygląda trochę zbyt mroczno i jakby była niewyspana ?

bee-shaffer-met-gala-2016

Bee Shaffer w sukni Alexandra McQueena. Cóż ciekawa interpretacja przyszłości. Nie mogę powiedzieć, że mi się nie podoba bo tak nie jest. kreacja jest prześliczna i jej włosy, chyba jeśli dobrze widzę ma także delikatną opaskę, która dodaje jej uroku. Tylko, że je zeszłoroczna stylizacja była bardzo podobna, więc chciałabym coś nowego.

brie-larson-met-gala-2016

Brie Larson w Proenza Schouler. I to jest jedna z lepszych kreacji jakie widziałam . Wiem, że mówiłam, że wszyscy noszą srebro, ale ta sukienka ma całkiem inną formę, delikatnie wyciętą po bokach, falbanki i długość przed kostkę, czyni z niej cudo. jeszcze ta kokardka, która sprawi wrażenie jakby całość była lekka jak piórko.

elle-fanning

Elle Fanning w Thakoon. Prost silk dress to coś, co zawsze będzie dobrze wyglądało. Do tego lekki makijaż i elegancki kucyk. Prostota, ale jeszcze się nie znudziła. Moim zdaniem wygląda dziewczęco, a zarazem kobieco, po prostu pięknie.

fka-twigs-met-gala-2016

FKA Twigs w Atelier Versace. Cz tylko mi ta sukienka kojarzy się z Rey z Gwiezdnych Wojen ? Sama nie wiem czemu, ogólnie wszystko ładnie ze sobą współgra. Nie jest to moja ulubiona stylizacja, ale jedna z ładniejszych. Do tego pięknie podkreśla jej tatuaż na plecach.

gigi-hadid-zayn-malik1

Gigi Hadid w Tommy Hilfiger. Wiecie co, przepraszam was bardzo, ale chyba Zayn ją przebił swoim strojem. Sukienka Gigi bardzo mi się podoba, te srebrne body, wyglądają super. Ale po raz kolejny,nic nowego. Natomiast Zayn w garniturze Versace i do tego te metalowe rękawy. Po prostu WOW !! Niczym Iron Man 😉 jeszcze tylko zauważyliście, że Gigi na palcach, ma dopasowane do niego pierścionki.

haim

Siostry Haim w Rodarte. A więc dwie sukienki mi się podobają, a jedna nie. ta pierwsza z prawej według mnie byłaby o wiele ładniejsza bez tej czarnej chusty. Ale calem bardzo ładnie wyglądają.

kate-bosworth

Po prostu WOW, przez duże W ! Dla mnie królowa. Elegancja, prostota, szyk i zrazem błysk ale bez przesady. Nie wiem ja dla was , ale dla mnie Kate Bosworth w kreacji Dolce&Gabbana to cudo !

kendall-jenner

Kendall Jenner w Atelier Versace. Ładna sukienka, tylko przeszkadzają mi te wcięcia po bokach, przez nie jej biust wydaje się być malutki. Ale poza tym Kendall pięknie się prezentuje.

nicole-kidman-met-gala-2016

Nicole Kidman w Alexander McQueen. Kolejna piękność tej Gali. Cudowna czarna suknia z motywami gwiazd i Księżyca. Zwiewna, seksowna przez wycięcia i jeszcze włosy, które sprawiają, że wygląda niczym królowa wszechświata.

selena-gomez

Selena Gomez w Louis Vuitton. Znowu na myśl przychodzi mi Rey z GW. Ładnie, prosto, tylko dla mnie trochę za mało elegancko jak na takie wydarzenie.

taylor-swift1

all photos: Vogue.com, Pinterest

Taylor Swift w Louis Vuiton. Mam takie mieszane uczucia. Moje serce skradły jej buty, które są nieziemskie. Co do sukienki, góra ładna tylko te falbanki niezbyt. A tak po za tym, zauważyłyście, że Taylor ostatnio stawia na bardziej rockowy styl, już na Coachella całkowicie wszystkich zaskoczyła.

To już wszystkie stylizacje, które chciałam wam przedstawić!
kto najlepiej wypadł?

zapraszam na mojego snapchata: nineczka13

Nineczka

Zwykły wpis

Skomentuj

