kulturalnie, lets talk about it, od czego są wakacje !?

Od czego są wakacje !?

Ci którzy są ze mną już trochę dłużej zapewne pamiętają tą serię. Dl przypomnienia, tutaj będą pojawiać się moje cele i marzenia, które chcę spełnić w przyszłości. poza tym będą to idealne plany i propozycje na spędzenie lata. A więc zaczynajmy !

Od kiedy wkroczyłam w świat blogów i YouTuba (czyli już prawie 6 lat !! wow ) moim marzeniem stało się zwiedzenie Nowego Jorku. Z czasem to trochę ewoluowało. Oprócz tych typowych turystycznych miejsc, chciałabym poczuć się jak typowy nowojorczyk. Przejechać się żółtą taksówką, metrem, zjeść hot doga od sprzedawcy na ulicy ( no może trochę przesadziłam, bo jakość nie przepadam za hot dogami ), kupić coś w vintage shopie, które podobno w NY są najlepsze. chciałabym iść też do Starbucks’a sprawdzić jak napiszą moje imię 😀

Na Pinterest znalazłam idealna listę co warto zobaczyć/zrobić w NY.

b63b6ce92c8ae8a7ddb72d0b01129f81

Nowy Jork urzeka mnie tym jak wiele narodowości możemy tam spotkać. Polacy mają swój Greenpoint, włosi – Little Italy, czarnoskórzy – Harlem, a Azjaci – Chinatown.

Pomimo tego, że jest to nowoczesne miasto, pełne ludzi, nie brakuje tam zieleni. Chyba każdy kojarzy Central Park. Oprócz tego od kilku lat można cieszyć się Highline, czyli starymi liniami kolejowymi, które zostały przerobione na deptak dla ludzi. organizowane są tam co jakiś czas zabawy dla rodzin, nauka tańca czy lekcje jogi.

Gansevoort Market to must do zobaczenia dla każdego miłośnika jedzenia. Nie jest to zwykły market, jest on utrzymany w ‚naturalnym’ klimacie, skupia w sobie sklepy z żywnością, bary, mini restauracje i pizzerie.

Nawet jeśli nie wybierasz się nigdzie pociągiem to musisz zwiedzić Grand Central Station. Chyba nigdzie na świecie nie ma równie pięknej stacji. I czy tylko mi kojarzy się ona z  bajką Madagaskar ? 😉

Radio City Music Hall, cóż dla mnie to miejsce numer jeden na liście. jako, że w muzyce jestem zakochana po uszy, to nie wyobrażam sobie nie pójść na choć jeden koncert będą w NYC. A sam budynek nocą wygląda jak z bajki.

MoMA czyli Museum of modern Art to także moje jedno z największych marzeń. tak jak nie przepadam za sztuką wcześniejszych lat, tak nowoczesna jest dla mnie bardzo inspirująca.

źródło: Pinterest

To wszystkie miejsca, które chciałabym zobaczyć w NYC. jakie są wasze propozycje ? Co planujecie na wakacje ?

Nineczka (1)

Zwykły wpis

Skomentuj

