hair, inspiration

Bądź kolorowa tego lata

Zaczęło się od Michaela z 5SOS, przez którego zakochałam się w kolorowych włosach. Później oczarowały mnie warkocze Kylie Jenner na Coachella. Aż w końcu padło i na mnie, tak od niedawna mam różowe włosy. Dla ciekawskich jest to odcień pastelowy przybrudzony róż.  I tak jak bałam się tego efektu tak teraz wiem, że nie jest to moje ostatnie farbowanie, bo nie wiedzieć czemu czuję się teraz o wiele lepiej. Dlatego szalejcie !

Ja już wiem, że kolejną moją inspiracją będą włosy Jade Thirlwall z Little Mix, które niestety ciężko uchwycić na zdjęciach. Jade jest brunetką, a do tego ma nieregularne szare ombre. W teledysku ‚Hair’ idealnie to widać. 🙂

źródło:Pinterest

Szalejecie z kolorami, czy wolicie coś naturalnego ?

Nineczka (1)

Zwykły wpis

Skomentuj

