closet, fashion

Kombinezony

Czy tylko ja tak mam, że akurat wtedy kiedy nie mam Internetu, albo nie wchodzę na Twittera to wtedy najwięcej się dzieje. A ja oczywiście dowiaduję się o tym ostatnia !!        I tak oto spędziłam cały dzień na nadrabianiu zaległości a Twitterze, teraz nawet ciężko jest moi się skupić nad tym co piszę. UGH!

***

Kombinezony to taka jedna z podstawowych dla mnie rzeczy w szafie. Po pierwsze wystarczy tylko dobrać do nich buty i jesteśmy gotowe. Łatwo, szybko czyli idealnie kiedy rano się śpieszymy. Dodatkowo są bardzo wygodne, szczególnie te z krótszymi nogawkami.

źródło: Pinterest

Biorę udział w konkursach na Polyvore, jeśli chcecie możecie zagłosować na moje stylizacje. 😉

1. ruffle

2.summer date

 

Zwykły wpis

Skomentuj

