closet, fashion, inspiration, lookbook

Denim z dodatkami

Kiedy słyszymy natura, zaraz kojarzy nam się fauna i flora. W modzie kiedy mówimy o naturalności na myśl od razu przychodzi nam denim. Ostatnio coraz bardziej nabierający na popularności, szczególnie ubrania z patchworkowymi elementami.

źródło: Pinterest

Najbardziej powszechne są kurtki, ale niesamowite wrażenie robią także spodnie czy szorty. Wcześniej pisałam wam o spódnicach z takimi dodatkami. Ja sama planuję sobie przerobić zwykłą jeansową kurtkę na taką w bardziej rockowym stylu. Mam nadzieję, że mi się uda. Projekt już mam teraz tylko wykonanie, tym co uda mi się stworzyć oczywiście podzielę się z Wami.

Z czym Wy łączycie denim ?

Nineczka (1)

Zwykły wpis

Skomentuj

