fashion, fashionpedia, inspiration, przegląd, wishlista

Inspiracje 10.16

Tak  wiem, nie  było mnie prawie 3 miesiące. Tłumaczyć się nawet nie będę, bo to bezsensu. Ważne, że wróciłam z nowym pomysłem na tą stronę. Nie będę teraz opisywać wszystkich zmian jakie tutaj wprowadzę, po prostu będą się one ukazywały systematycznie.  Jestem pewna, że już zauważyliście nowe logo strony. I tak, jeśli mnie znacie, to wiecie, że pewnie zmienię je jeszcze nie raz. Wynika to z tego, że cały czas staram się rozwijać z dziedziny mody, grafiki i sztuki nowoczesnej. To tak tytułem wstępu, a teraz zapraszam was na inspiracje ostatnich miesięcy.

***

photos-Pinterest

 Takiego typu mozaiki\kolaże będą się ukazywały coraz częściej, z racji tego, że są one dla mnie łatwym zestawieniem obecnych trendów ulicznych, a dla was jest to garść inspiracji przed sezonem. Dzisiejszy post jest, już trochę spóźnionym, wprowadzeniem do sezonu jesień-zima 2016\2017r. Nie chcę się tutaj szczegółowo rozpisywać, ponieważ ta seria ma być oparta przede wszystkim na zdjęciach i to od was zależy interpretacja każdego z nich. Dlatego też ja już uciekam, a was zapraszam do oglądania.

nineczka

Zwykły wpis

Skomentuj

