art, colors, graphic, photos

Looking for art – colors

Designe, grafika to zawsze było gdzieś blisko mnie. Od małego rysuję, moim mentorem zawsze była moja babcia, to ona uczyła mnie stawiać pierwsze kreski na płótnie, to do niej zawsze biegłam prosić o pomoc w zadaniu z plastyki. Później moje zainteresowanie przejęła fotografia, do której teraz wracam. Looking for art, to seria bardzo nieregularna, bez granic. Będę tutaj wstawić wszystkie moje prace, od grafik komputerowych, przez zdjęcia, po moje bazgroły. Każdy post będzie miał swój temat przewodni, żeby jednak jakoś to uporządkować. No to zaczynamy!

COLORS

2

Processed with VSCO with hb1 preset

3

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with c1 preset

be-a-better-you-for-you

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 preset

nineczka

Zwykły wpis

Skomentuj

