kulturalnie, przegląd

My top 5 movies & series right now

Długo się zastawiałam nad tym na jaki temat powinien być kolejny post. Potrzebowałam czegoś szybkiego, ponieważ obecnie jestem w trasie i mój czas jest ograniczony. Ostatnio zaczęłam oglądać troszkę więcej filmów i powiedzmy, że nadrabiam zaległości. ^^ Tak więc, dzisiaj zapraszam was na moje ulubione filmy i seriale, które ostatnio oglądałam.

Processed with VSCO with hb1 preset

FAVE MOVIES RIGHT NOW !

Processed with VSCO with hb1 preset

 

FAVE SERIES RIGHT NOW !

 

Nie opisywałam poszczególnych filmów, czy seriali, ponieważ podlinkowałam wam ich nazwy do strony filmwebu. Tam znajdziecie opis, zwiastun i wiele innych informacji.

W ten weekend do kin wszedł nowy film pt.”Szkoła uwodzenia”, oglądał już ktoś ? Szczerze się zastanawiam czy się nie wybrać, a to rzadkość w przypadku polskich filmów.

nineczka

 

Zwykły wpis

2 thoughts on “My top 5 movies & series right now

Skomentuj

