fashion, in fashionland, inspiration, przegląd, whats new

Halloween’16

Halloween już za nami. W Polsce są przeciwnicy i zwolennicy takich imprez. Osobiście nie mam nic przeciwko. W wielu krajach, np. USA, to już nie jest jeden dzień ( czy tam noc ) zabaw ale nawet cały tydzień. Więc nie dziwią mnie już posty na twiterze, o treści, że ich wątroby płaczą. 😉 Najgłośniejsza imprezy w świecie celebrytów to ta Kylie Jenner i Mariah Carey. Cóż mogę powiedzieć, na pewno były warte uwagi, ale mnie najbardziej przypadły do gusty dwie inne. Pierwsza z nich została zorganizowana przez   Halsey jej nazwa to Tarantino Night, a druga to Just Jared Halloween Party. Dla mnie konkurs na najlepszy kostium halloweenowy wygrywa Luke Hemmings z Arzaylea (jako bohaterowie Toy Storów) i oczywiście Calum Hood z Ashtonem ( nie mogę się zdecydować nad bad boysami a Ulica Sezamkową 😉 ). Wiecie o tym, że oni są dla mnie bezkonkurencyjni. Ale tak żeby było sprawiedliwie to oprócz nich Ariana Grande i Mac Miller jako Pokemony.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

źródło: Pinterest, Twitter, Instagram

Jaki kostium się wam najbardziej podoba ?

nineczka

Zwykły wpis

Skomentuj

