beauty, przegląd

Holy grail products #1

Ostatnio pisałam wam o pielęgnacji, teraz przedstawię wam kosmetyki kolorowe, które aktualnie uwielbiam.

zdjecie-16-11-2016-11-37-11-am

Krem CC 123 Perfect Bourjois mam od wakacji, mam go w najjaśniejszym kolorze tj. 31 ivory. I szczerze mówiąc mógłby być troszeczkę jaśniejszy, tak wiem jestem strasznym bladochem. 😉 Dostępne są 4 kolory. Krem zapakowany jest w plastikową tubkę, co średnio mi przypadło do gustu, ze względu na jego leistą konsystencje. Bardzo ładnie pachnie, trochę kwiatowo. Pomimo tego, że używam go już kawał czasu, dopiero od miesiąca naprawdę spodobało mi się jego wykonczenie. nakładam go BeautyBlenderem, jego aplikacja jest bardzo łatwa i szybko. Bardzo dobrze wtapia się w cerę, ale trzeba z nim uważać, żeby nie przesadzić, bo wtedy brzydko się zbiera w załamaniach (Chyba jak każdy podkład w nadmiernej ilości). Posiadam cerę, która dosyć szybko się świecie, tutaj makijaż muszę poprawić po 4h. Jest to średni wynik, ale nie jest najgorzej. Krem ten ma bardzo dobre krycie, można powiedzieć, że przyrównywane do średniego krycia podkładu.

zdjecie-16-11-2016-11-38-06-am

Kolejny produkt to zestaw do konturowania i rozświetlania od Sleek’a w odcieniu Light. Są dostępne jeszcze 2 ciemniejsze kolory. Opakowanie wykonane jest z grubego plastiku, posiada duże lusterko. Produkty są pudrowe, ale całkowicie suche, nie pylą się. Bronzer ma lekko ciepłe tony, ale spokojnie używam go przez cały rok. Rozświetlacz o złotym kolorze jest bardzo delikatny. Idealny na co dzień, na wieczór nakładam go troszkę więcej, aby uzyskać zadowalający efekt. Nie posiada drobinek. Róż jest różowy ( jakkolwiek to brzmi) ma złote drobinki, które ładnie odbijają światło, ale nie widać ich na skórze. Obecnie używam tylko i wyłącznie to trio do konturowania twarzy.

zdjecie-16-11-2016-11-38-57-am

Brązowe szminki, czy ogólnie produkty są obecnie bardzo modne. Tą szminkę (Rimmel Moisture Renew Notting Hill Nude) mam ze sobą już rok i z chęcią do niej wracam. Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane. Konsystencja szminki jest kremowa, nawilżająca. Nie podkreśla suchych skórek. Zapach delikatnie czekoladowo-kokosowy. Kolor tak jak już pisałam brązowy nude. Dla osób o ciemniejszej karnacji będzie to idealny nudziak, dla mnie z racji tego, że jestem strasznie blada jest to taki ciemniejszy nudziak wpadający w brąz. Niestety z racji tego, że ma bardzo kremową konsystencję po jedzeniu musimy ją nałożyć od nowa.

To są moje ulubione kosmetyki na ten moment?

A co wy macie w swoich ulubieńcach?

nineczka

Zwykły wpis

One thought on “Holy grail products #1

  1. Pingback: my ‚go to’ lipsticks colors | theNina

Skomentuj

