closet, fashion, in fashionland, przegląd, shop

Brand new designe – Topshop

Jeszcze nie jestem pewna co do nazwy tej serii, więc jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach. 😉 W każdym poście przedstawię wam jedną markę modową, jakie od nich ubrania posiadam, jak wygląda wysyłka do Polski ( jeżeli jest to zagraniczny sklep) i stylizację z wykorzystaniem ubrań od nich. … Mam nadzieję, że choć trochę zrozumieliście o co mi chodzi, wiem słaba jestem w tłumaczeniu.

6714ba8715001320fbf7c6c4b2dd3b28

Nie dawno w Polsce otworzono pierwszy sklep stacjonarny Topshopu. To wydarzenie na skalę państwową dla każdej osoby interesującej się modą. Oczywiście sklep znajduje się w Warszawie, tak strasznie zazdroszczę warszawiankom. Mi niestety bardziej opłaca się zamówić ubrania z ich głównej siedzibie w Anglii niż jechać do Warszawy. A w związku z tym, że ostatnio miałam trochę wolnego, a ich zdjęcia wręcz bombardowały mojego Instagrama, to dałam się ponieść chwili i złożyłam zamówienie.

Strona internetowa jest bardzo przejrzysta i nawet jeśli nie orientujemy się za bardzo w angielskim to powinniśmy sobie dać rady. Trzeba zwracać uwagę na ceny, ponieważ podane są w funtach. Z wysyłką dol Polski nie ma żadnego problemu. Standardowa z czasem oczekiwania do 8 dni wynosi 6 funtów, a poniżej 5 dni – 12 funtów. Jeśli zrobimy zakupy powyżej 100 funtów wysyłkę mamy darmową. Na swoje zamówienie czekałam równo 6 dni. Jak dla mnie super, ponieważ nie jednokrotnie na paczkę zamawianą z Polski musiałam czekać 4 dni.

zdjecie-22-11-2016-1-19-23-pm

Z racji tego, że były to moje pierwszy zakupy, nie chciałam szaleć i postawiłam na drobne rzeczy. Ostatnio zakochała się w skarpetkach, nie ważne jakich. mam już kilka par w jednorożce i minionki. Teraz chciałam coś w stylu retro, które idealnie skomponują się z mom jeands albo ‚tenisową’ spódniczką (chociaż może tą opcję zostawię sobie na cieplejsze dni).

zdjecie-22-11-2016-1-23-22-pm

bez-tytulu

źródło: Maffashion/Instagram

 

Oprócz tego totalnie zakochałam się w tej bluzce, którą może niektóre z was mogą kojarzyć z Instagram Maffashion. Własnie za to uwielbiam Topshop, że mają ubrania, których nie znajdziemy w Polsce. Jak jestem jeszcze przy tej bluzce warto wspomnieć, że Topshop posiada dwie kategorie rozmiarów, które dopiero dzielą się na właściwe rozmiary. Są to TALL i PETIT, jak pewnie się domyślacie pierwsza z nich jest dla osób wysokich (z tego co pamiętam chyba powyżej 160cm), a druga dla osób niskich. Więc zwracajcie na to uwagę przy wyborze ubrań.

A oto moja wishlista z Topshopu:

 

slogan pom beanies / captive pom pom trainers / kloud chunky shoes / royal glitter sandals / cropped logo detailed hoodie by Ivy Park

Kto planuje zakupy w Topshop? 😉

nineczka

Zwykły wpis

Skomentuj

